środa, 1 maja 2013

1 maja Święto Pracy

Każdy z nas wie, że dziś Święto Pracy.. z powodu tego, że mamy wolne :-)
Niewiele osób wie z jakiej to okazji


Święto Pracy to święto międzynarodowe, znane pod nazwą Międzynarodowego Dnia Solidarności Ludzi Pracy. Zostało ustanowione w 1889 roku, by upamiętnić brutalnie stłumiony strajk robotników w Chicago z roku 1886. Do strajku doszło z powodów tych co obecnie, czyli niskie płace, fatalne warunki pracy itp.


Podsumowując... nic się nadal nie zmienia od przeszło 130 lat :-(
A ja dziś, korzystając z tego, że dzieci po obiedzie posnęły, a na dworze ponuro i kropi, wzięłam się za porządki :-)
Poprzynosiłam ciuch letnie, zimowe pochowałam.
Poukładałam w półkach, powynosiłam co nie potrzebne na strych i parę ciuszków wrzuciłam na Allegro :-)

I jeszcze mam zamiar napisać recenzję książek - w końcu :-)

A u Was jak mija dzisiejszy dzień?



2 komentarze:

  1. co wystawiłaś na allegro?
    u nas było przepięknie i cieplutko, więc z młodszą poszliśmy na spacer do lasu,a starsza pojechała do kuzynki i zaraz powinna wrócić
    jutro natomiast idziemy na grila świętować 80 urodziny teścia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak zazdroszczę, u nas do końca dnia ponuro. Na grilla... kiedy ja pójdę?
    A na allegro wrzuciłam małe sukieneczki po Asi

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)