piątek, 24 maja 2013

Wyniki testowania - Sok z brzozy Oskoła

Kilka dni temu poinformowała Was o nowej współpracy z Firmą

Oskoła

otrzymałam wówczas paczuszkę zawierającą Soki z brzozy:



Paczka zawierała butelki 300 ml Soku z brzozy

- 4 szt - naturalny
 - 2 szt - malina
- 2 szt - żurawina
- 2 szt z suszem owocowym
- 2 szt z dziką różą
- 2 szt z miętą
- 1 szt z owocem granatu
- 2 szt z cytryną










Bardzo piękny zestaw, za co ogromnie dziękuję :-)

Dlaczego w ogóle Brzoza, a nie Lipa :-)

To opiekunka człowieka. Chroni do przed szkodliwym promieniowaniem żył wodnych, zabezpiecza przed złymi energiami. Chociaż wydaje się czasem smutna, to bierze na siebie ludzkie troski i kłopoty. Leczy ludzi, oczyszcza, pociesza, wspiera i ma dar rozbudzania miłości. Dlatego uważana jest za drzewo planety Wenus. Indianie nazywają ją drzewem wsparcia i twierdzą, że nikt, kto zwróci się do niej o pomoc, nie odejdzie od brzozy niepocieszony. Wystarczy, że przyłożysz do niej czoło i poprosisz, by użyczyła ci swojej energii, a już po pięciu minutach poczujesz się lepiej. Wtedy podziękuj brzozie i idź z jej obrazem w pamięci do swych zajęć. Możesz ją poprosić o kilka gałązek. Zetnij je szybko, sprawnie, by nie zadawać bólu. Postawione na stole w wazonie sprawią, że w domu nie będzie kłótni, niesnasek, zniwelują niekorzystne promieniowanie telewizora, komputera i innych urządzeń elektronicznych. Pomogą ci szybciej skoncentrować się, rozjaśnią umysł i przyniosą spokojny sen.


Pewnie się zastanawiacie: Co to w ogóle jest, ten Sok z brzozy i po co takie coś wymyślili?

Brzoza cudowne drzewo słowian, którego sok leczy nerki, likwiduje reumatyzm, kruszy kamienie i oczyszcza organizm. Sok brzozowy zwany OSKOŁĄ (staropolska nazwa oszkoła) pozyskiwany wczesną wiosną z pnia brzozy jest wspaniałym, prostym sokiem oczyszczającym i odtruwającym organizm. Bez konserwantów, barwników i dodatku wody100% soku z brzozowego.


Pijąc sok z brzozy zaoszczędzimy później na lekarzach i aptekach.


Jak się go zdobywa?

Pozyskiwany jest z pnia drzewa brzozy raz w ciągu roku.Po wywierceniu otworu w pniu drzewa zbiera się go do naczynia po założeniu odpowiedniej rurki lub rynienki. Z dużego 20-letniego drzewa można otrzymać bez szkody dla rośliny 150-200 l soku. Po zebraniu soku otwór w drzewie należy silnie zakorkować.Odbywa się to wczesną wiosną, najczęściej w marcu


A co ja na to?

Na pierwszy ogień poszedł Naturalny, gdyż chciałam spróbować jak czysty smakuje.
Jak dla mnie super. Taki kompocik domowy, w smaku a'la jabłko.
W następnych czuć już dodatki: malinka, żurawinka, susz itp.
A z mięta rewelacja, piłam go właśnie jak było gorąco, w smaku jak znany nam napój Jabłko-mięta :-)
Wielkie orzeźwienie, coś wspaniałego i na dodatek bardzo zdrowe :-)

I jak zwykle żałuję, że u nas tych soków nie ma w sklepach.
Ale już wiem, gdzie są i jak będę w mieście na pewno zrobię sobie zapas :-)
Do czego i Was namawiam


Cena:

300 ml to około 5 zł
750 ml to koszt 10 zł
3 litrowy to 24 zł 



Zapraszam na stronę Firmy:


gdzie znajdziecie cały asortyment - bo ja dostałam tylko jej część :-)


i na Facebook:



2 komentarze:

  1. Muszę spróbować innych smaków, bo piłam naturalny jak na razie, ale bardzo mi sm,akował

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie piłam soku z brzozy

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)