wtorek, 28 maja 2013

Wyniki testowania - Shea do ciała i masażu od JM Spa & Wellness


Czas napisać następną recenzję :-)

Kilka dni temu dostałam 2 przesyłkę od firmy, z którą współpracuję:



JM Spa & WellnessScandia  Cosmetics SA


http://graz197411.blogspot.com/2013/05/druga-przesyka-od-jm-spa.html




Musującą kulę już recenzjonowałam, ale o innym zapachu, więc raczej to odpada.
Długopisu i karty też nie będę opisywać :-)


Więc został Shea spa fit do ciała i masażu - żurawina wyszczuplające

Shea Spa FIT Żurawina


Opis właściwości masła ze strony sklepu:


  • masło zawiera kompleks wyszczuplający (VEXEL - unikalne połączenie kofeiny i palmitoilokarnityny), wspomagający walkę z nadmiarem tkanki tłuszczowej,
  • wzbogacone jest wyciągiem z alg brązowych,
  • bogaty komfort nawilżania dzięki wysokiej zawartości Masła Shea (80%),
  • obfite w witaminy z grupy E+C, wzbogacone szcześcioma olejami: arganowym (EcoCert), avokado (EcoCert), makadamia, ze słodkich migdałów, z pestek winogrom i oliwy z oliwek,
  • delikatna konsystencja kusi delikatną wonią, dbając o Twoje ciało i stan ducha,
  • masło przeznaczone jest do wszystkich rodzajów skóry, pozostawia delikatny film nadając skórze aksamitną miękkość, nie powoduje zaczopowania ujść mieszków włosowych,
  • jest ono naturalnym filtrem UV; wspomaga proces zatrzymania wody w komórkach zachowując naturalnym poziom nawilżenia oraz pH skóry,
  • pomocne jest także w niektórych chorobach skóry jak trądzik, łuszczyca czy dermatozy,
  • nie zawiera parabenów, olejów mineralnych, pochodnych ropy naftowej, substancji z upraw modyfikowanych genetycznie (ECO FORMUŁA),
  • masło w kontakcie ze skórą i pod wpływem jej ciepła zmienia konsystencję na płynną,
  • masło doskonale stymuluje, uelastycznia, dostarcza skórze witamin, antyoksydantów, głęboko nawilża, poprawia krążenie, wzmacnia i odżywia naskórek, relaksuje, zapewnia dobre samopoczucie,
  • można stosować jako BALSAM do suchej i bardzo suchej skóry.




A co ja na to?





Jak widzicie, w a'la muffin-ce znajduje się krem. Ma niesamowicie intensywny zapach, u mnie żurawiny z masłem Shea. Po nałożeniu na skórze krem zamienia się w olejek.
Skóra staje się nawilżona i tłusta :-)
Po kąpieli w musującej kuli też miałam taki tłustą osłonę, ale tu jest znacznie więcej.
Piżama przykleiła mi się do ciała. Może za dużo nałożyłam :-)
Nie lubię tego, więc jednak ten kosmetyk nie przypadnie mi do gustu.
Ale do masażu super by się sprawdziło :-)

Trudno mi opisać, czy ma właściwości wyszczuplające, musiałabym na pewno stosować je przez dłuższy czas.

Na drugi dzień nadal miałam taką tłustawą osłonkę, czyli Produkt super dla tych co mają suchą skórę.





Jeśli też chcecie spróbować i owy produkt Was interesuje, to informuję, że

ja miałam okazję przetestować masło o zapachu żurawiny:



ale możecie nabyć też - Czekoladę z pomarańczą, Białą herbatę, Porzeczkę, Drzewo sandałowe, Trawę cytrynową, Argan&Goats 


Cena takiej muffinki to około 11 zł, więc na produkt naturalny chyba normalna cena :-)





Zapraszam jak zawsze na stronę sklepu:

oraz na Facebook:






5 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)