czwartek, 16 maja 2013

Wyniki testowania Majonezu i Musztardy kętrzyńskiej

Tak, jak pisałam post wcześniej, w paczuszce od Firmy CREDO PR znalazł się Majonez i Musztarda kętrzyńska. Od razu wiedziałam do czego to wykorzystam :-)

SAŁATKA JARZYNOWA

Od dzieciństwa ją kocham i często ją robię, np. z wykorzystaniem jarzyn z niedzielnego obiadku.
Ale od wieków stosowałam tylko jeden majonez, zawsze niezmiennie.
No i nadszedł czas zmian...


Każdy ową sałatkę robi inną. My robimy taką prostą, niewzdymającą :-))
Kartofelki, marcheweczka, pietruszka, selerek, jajeczko, ogóreczek kiszony.
Składniki pokrojone i dodaję zawsze 2 łyżeczki musztardy. Ponieważ nie znam jej, spróbowałam, żeby czasami nie przedobrzyć.
Smakuje rewelacyjnie. Taka sarepska :-)
No i cały słoik majonezu. Hm.. spróbowałam, ocet!!!
Niestety jak dla mnie za dużo octowa. Kolor śnieżno-biały, gęsty... ale ten ocet...
Czy naprawdę zawsze był taki? Pamiętam, że ludzie mówili o nim, że jest najlepszy...

No nic, dodałam, może w sałatce będzie inaczej smakować.


Sałatka wyszła śliczna, pachnąca, już nie mogłam się doczekać na skosztowanie i ...




niestety nadal octowo!!!

Poszłam do sklepu po słodką śmietanę, no i trochę ten smak lepszy.
Ale niestety, Majonezu Kętrzyńskiego już nigdy więcej nie skosztuję, przykro mi
Jednak zostanę przy swoim, wypróbowanym.

Ale musztardę polecam. Jest super. Potem jadłam ją z ugotowaną kiełbasą i jadłam ze smakiem :-)


Moja opinia jest negatywna, ale może komuś innemu owy Majonez przypadnie do gustu, wszak każda osoba ma go inny :-)





Więcej o firmie możesz przeczytać tu:


i na FB



4 komentarze:

  1. uwielbiam taką sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. apetyczna sałatka. dawno takiej nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że z 2 miesiące temu dostaliśmy od Credo PR majonez, chyba właśnie też tej firmy i również zalatywało samym octem, jakoś to domieszaliśmy w sałatce i przyprawiliśmy, ale lekki posmak niestety się utrzymał :( ale generalnie agencję polecam, sporo ciekawych produktów dzięki nim wypróbowaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do Agencji nic nie mam, niestety Majonez wypadł bardzo kiepsko i nawet u Ciebie :-( Przeczytałam i opinie na necie i niestety większość ma to samo zdanie, przykre, ale prawdziwe

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)