poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Testowanie fotelika Caretero Shifter - testowanie na sucho :-)

No i długo oczekiwany fotelik

http://graz197411.blogspot.com/2013/04/niesamowity-e-mail-w-dniu-wczorajszym.html




Dziś nie opiszę jak się sprawdza w trasie, bo nie miałam możliwości :-(
Ale opiszę moje wrażenia po jego rozpakowaniu z pudełka :-)
Dziś po prostu testowanie na "sucho"

Otrzymaliśmy fotelik Caretero Shifter  15-36 kg.

Zakochałam się w nim :-)

Magiczny guzik na górze, na rączce i podnoszę bez problemu - z małego fotelika robi się wielki :-)





a guzik na dole pod siedzeniem - naciskam i fotelik się przechyla, jedzie na szynie, słychać klik i już fotelik jest nachylony i spokojnie dziecko może sobie spać :-)

Położyłam go bokiem, aby było widać tą szynę.





A tu porównanie z moim obecnym fotelikiem.

poszła seria zdjęć :-)







I jak widzicie, zagłówki są całkiem inaczej ułożone niż w moim,duże, dziecka głowa jest stabilna, dobrze chroniona i na pewno jak zaśnie nie będę musiała trzymać głowy, aby nie latała po całym foteliku :-)
Jeden i drugi można powiększać tzn. rośnie razem z dzieckiem. Super sprawa, nie trzeba zmieniać fotelika. Tapicerka mięciutka. I tu nie wytrzymałam i musiałam spróbować ściągnąć tapicerkę :-)





Ściągnąć, to ściągnęłam ją bez problemu, ale potem miałam trochę kłopotu z założeniem, aby było tak ładnie jak na początku :-) i tu pomogła mi linijka, którą upchnęłam plastikowe końcówki tapicerki głębiej do rowków :-)



Dane techniczne:

Wymiary (szer./dł./wys.):
50/44/67-85cm

Waga: 7,3kg

Cena: 

około 265 zł





Zapraszam na stronę producenta: http://www.caretero.pl/




No i oczywiście przetestowanie w podróży już niebawem :-)





9 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)