poniedziałek, 20 maja 2013

Z innej beczki - Zjazd motocykli




Wczoraj, z okazji Dnia Niemczy zorganizowany został Zjazd motocykli. Jak mi powiedziała jedna osoba, było ich ponad 300, bo skusiła się je policzyć.
Szum, pisk niesamowity - och ja to kocham
Oczywiście musiałam tam być!!
Wybrałam się tam z całą rodzinką. Szymusiowi, aż zaniemówił :-)

Teraz będzie trochę fotek, abyście mogli podziwiać, co u nas się działo :-)





















Wow, działo się, działo. Czekam na następny zlot :-)


4 komentarze:

  1. ooooo super mój narzeczony byłby zachwycony gdyby znalazł się na takim zjeździe. jest fanem motoryzacji i mnie też trochę zaraża.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo wow :) na pewno fajne przeżycie szczególnie dla miłośników

    OdpowiedzUsuń
  3. i nie tylko :-)
    superaśnie było i wszystkim polecam.
    A popisy ... opony się paliły :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)