wtorek, 28 maja 2013

Wow, jesteście cudowni - takie Wielkie wyróżnienie :-)


Otwieram sobie właśnie pocztę, a tu...



Dzień dobry,

w imieniu marki Verbena mamy przyjemność poinformować, że blog: http://graz197411.blogspot.com został nominowany w konkursie „Najświeższy smak na rynku” (www.konkursverbena.pl/) - jako blog z najświeższymi pomysłami.

Gratulujemy!

Zachęcamy do włączenia się w zabawę oraz zaproszenia do niej swoich czytelników! :)

Z pozdrowieniami,
Moderatorzy profilu marki Verbena
Verbena - najświeższy smak na rynku!.jpg


Wow, jesteście cudowni :-)
Wiem, że nie piszę dużo, bo czasu ostatnio brakuje. Ale staram się
Tak więc, jak napisała Verbena zapraszam do dalszej zabawy, nominacje nadal mile widziane :-)



11 komentarzy:

  1. Nie wiem czym się tak podniecasz taką wiadomość wysłali do wszystkich blogerów, więc to żadne wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy do wszystkich... ktoś musiał mnie zgłosić i za to dziękuję
    goniaa co Ty taka pesymistka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Do wszystkich na pewno nie, bo jakiś kontakt z Verbeną miałam, ilość wejść na bloga podobną, a w skrzynce pusto :P Więc gratulacje Grażynko! :))) oby nominację nagrodzili tymi nowymi cukierkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i mam nadzieję, że choć 1 paczuszkę dostanę :-)
      uwielbiam ich cukierki

      Usuń
  4. WYNIKI


    Tu są wyniki. Niestety nie ma mnie, ale i Tak Dziękuję, że w ogóle ktoś na mnie zagłosował :-))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)