poniedziałek, 20 maja 2013

Kochamy Lubisie i zbieramy nagrody :-)

 Zbieranie opakowań konkursowych z Lubisi się opłaca :-)






I tak od 10.04,  kiedy to odebrałam tylko 1 grę Literki - pisałam o tym tu:

http://graz197411.blogspot.com/2013/04/chwalipieta-ze-mnie.html

 nasza kolekcja powiększyła się o następne :-)





I nawet w jednym z pudełek była miła niespodzianka - zawieszka na sprężynce:




Moje dzieci są prze szczęśliwe, Szymusiowi najbardziej Cyferki przypadły do gusty - mały matematyk ( tu mogę się pochwalić, że synek mając 4 latka liczy już do 30 :-) )


Już raczej nasza kolekcja się nie powiększy.Dlaczego?

- bo promocja trwa do końca maja, a odebrać możemy tylko w Tesco
- a po drugie już mało co widzę opakowań promocyjnych.


Ale i tak dużo uzbieraliśmy :-)






2 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)