sobota, 25 maja 2013

Wyniki testowania - Notes Niani Brioko

I tak jak napisałam z 2 posty dalej, dostałam się do testowania Notatnika Niani u zabawkarka.blox.pl
I pewnie też się zastanawiacie co to takiego? Po co komu coś takiego? itd..














Zaczniemy od początku

Notatnik Niani stworzyła Firma Brioko

Sklep internetowy Brioko.pl


Jak czytamy z ich strony:

Notes Niani powstał z myślą o rodzicach i nianiach. Rodzice dzięki niemu mogą zostawić niani wszystkie niezbędne informacje: ważne numery telefonu, godzinę planowanego powrotu. Taki notes jest niezwykle użyteczny w sytuacjach, kiedy niania przychodzi od czasu do czasu, bo np. rodzice idą do kina. :)


Niby nie potrzebny gadżet, przecież są kartki, można wszystko zapisać...
i tu Wam powiem, nie zawsze wszystko zapisuję na kartkach, bo zapominam, a potem Opiekunka mojego dziecka - przeważnie u mnie to babcia :-), dzwoni do mnie i pyta.

A tu mam wszystko co powinna mieć :-) i na pewno już nic nie przeoczę

Notes jest dwustronny.

Na pierwszej stronie zawiera rubryki do wypełnienia:
- imię i nazwisko dziecka
- adres,
- imiona rodziców i numery telefonów do nich
- gdzie będą rodzice, o której wrócą.
- notes zawiera miejsce na odnotowanie na, co uczulone jest dziecko, przyjmowane leki oraz inne niezbędne informacje.
Druga strona zawiera tabelkę, gdzie można zanotować o której godzinie ma dziecko zjeść, iść spać, dostać leki, a nawet o której zrobiło dziecko kupkę i siku i do czego :-)


Oto fotki:

























Moja uwaga - to brak paska kleju, aby przykleić np. na szafkę :-)

Ale to żadna też trudność, są przecież magnesy na lodówkę


Cena to około 20 zł.

Czy warto - trudno powiedzieć, to tylko zależy od Was 


Zapraszam na stronę sklepu:


gdzie znajdziemy i inne rzeczy - Mi bardzo przy karmieniu by się przydał Dzienniczek Karmienia, bo ja w ogóle chodziłam jak zakręcona i dziecko moje jadłoby non stop, zrobiłam wtedy sobie tabelkę i pisałam o której i ile zjadło i już nie było butli co pięć minut a np. chrupek lub owoc :-) i miałam niezła ściągę do pani Pediatry  która zawsze się z moich kartek śmiała :-)


Oraz na Facebooka:



4 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)