środa, 10 kwietnia 2013

Chwalipięta ze mnie :-)

Pochwalę się nagrodą z Tygodnia Dzierżoniowskiego (pisałam o tym wczoraj). Dziś ją odebrałam.







Jednak, nie dwa ciastka, ale aż 4 opakowania :-)

W paczuszce znalazła się słomka ptysiowa, groszek ptysiowy, Owsiane ciasteczka wegańskie, paluchy francuskie.

Część z tych produktów już znam, bo je testowałam :-)

http://graz197411.blogspot.com/2013/03/wyniki-testowania-produktow.html










Pewnie oglądacie reklamy, albo czytacie na opakowaniu o konkursach. I ja tak zrobiłam.

Petitki Lubisie mają Promocje. Dajesz 5 opakowań po misiach a w punktach Inmedio lub Relay możesz wymienić je na jedną z 3 zabaw CzuCzu: Literki, Cyferki i Angielski.



Dziś odebrałam Literki. Są świetne.







A to miałam w skrzynce:


 

Jest to Serum kolagenowe z kwasem hialuronowum w żelu. 

Zamówiłam je na FB:


Nieraz warto podczytywać innych :-)



5 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)