piątek, 26 kwietnia 2013

Konsultantka Marizy

Siedzę i czekam na kuriera ... już dostałam sms.. pewnie to Fotelik  i 1 paczuszka dla moim klientek z Firmy Mariza, tak, tak - zostałam konsultantką :-) A co, Avon mnie uczula, Oriflame jest dla mnie za drogie.. to postanowiłam stać po tej drugiej stronie, czyli Konsultantką, ale nie powyższych Firm, mój wybór padł na Marizę. Pewnie większość z Was mówi teraz- a co to, co to za Firma? Nie słyszałam o niej


O firmie
Wytwórnia Kosmetyków Mariza jest polską, rodzinną firmą powstałą w 1988 roku. Obecnie nasza siedziba znajduje się w Rząsce koło Krakowa, na obszarze Jury Krakowsko-Częstochowskiej i dzięki szczególnej dbałości o ochronę środowiska, dobrze wkomponowała się w pejzaż okolicy.
W stale powiększającej się ofercie naszej firmy znajdują się kosmetyki do pielęgnacji twarzy (m.in. kremy, mleczka, toniki, pomadki ochronne do ust), ciała (m.in. balsamy, masła, żele pod prysznic, preparaty antycellulitowe, preparaty do kąpieli, kremy do rąk) kosmetyki dla mężczyzn oraz szeroka gama kosmetyków do makijażu (m.in. fluidy, pudry, cienie do powiek, pomadki do ust, emalie do paznokci).
Od początku istnienia firmy produkty Marizy oparte są przede wszystkim na składnikach naturalnych, zgodnie z naszym mottem „Świat piękna i natury”. Ich receptury opracowujemy w oparciu o najnowszą wiedzę kosmetologiczną we własnym laboratorium badawczo-rozwojowym. Od wielu lat współpracujemy z renomowanymi producentami surowców kosmetycznych, którzy dostarczają nam wysokiej klasy komponenty kosmetyczne z atestami oraz certyfikatami analizy. Dla bezpieczeństwa konsumentów przeprowadzamy szereg testów i badań zapewniających ścisłą kontrolę i wysoką jakość naszych produktów. Podlegają one badaniom dermatologicznym i aplikacyjnym w wyspecjalizowanych, niezależnych instytucjach. Wszystkie nasze wyroby są przebadane dermatologicznie i mikrobiologicznie. Nie są testowane na zwierzętach.
Od 2010 roku obok tradycyjnych kanałów sprzedaży prowadzimy także sprzedaż bezpośrednią naszych produktów.
Obok produkcji i dystrybucji kosmetyków marki Mariza, świadczymy również usługi kooperacyjne.


Jak dla mnie bomba. Polska Firma, naturalne składniki, nie testowane na zwierzętach.
Więc zapisałam się i próbuję, czy coś z tego wyjdzie.
Niektóre blogerki znają już tą Firmę, testowali jej produkty. 
Jak na razie ich opinie bardzo mi się podobają.



5 komentarzy:

  1. i jak, dotarła paczuszka z fotelikiem?

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam nadal :-( denerwuje mnie to i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. znam Marizę i mają bardzo fajne i do tego tanie kosmetyki
    miałam się brać za bycie konsultantką, ale jakoś nie miałam chętnych na kupowanie w otoczeniu więc odpuściłam

    OdpowiedzUsuń
  4. A spróbuję u tych co Avon biorą :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mariza fajna jest. Mam swoją konsultankę i regularnie mnie zaopatruje. Na blogu recenzowałam peeling z Marizy.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)