sobota, 6 kwietnia 2013

Wyniki testowania Kieszonkowego odplamiacza firmy PURE QUEEN


Moja córka to mistrz brudzenia się. Nałożyłam jej czystą bluzkę i po godzinie :





powstały na niej szlaczki długopisowe oraz plamy po wylanym syropie na kaszel.

Już chciałam ją wrzucić do pralki, gdy nagle pomyślałam - SUPER TEST dla:





Odplamiacza kieszonkowy PURE QUEEN

O otrzymaniu go pisałam tu:





Wygląda jak mazak, po ściągnięciu zatyczki, też jak mazak :-)
Ale po przyciśnięciu go do materiału, zaczął wylewać się płyn.
Ponieważ to tylko test, wybrałam 2 fragmenty, jeden z długopisu, drugi z syropu.
Naniosłam owy płyn, następnie pocierałam końcówką odplamiacza plamę aż do uzyskania delikatnej piany, wytarłam nadmiar płynu chusteczką



widziałam jak znika plama po pocieraniu, troszkę problemu było z syropem, który przesuwał się po materiale :-)


 


I oto efekt - Przeżyłam szok, NIE MA, naprawdę nie ma ani długopisu, ani syropu



Wiecie co, jest w prawdziwym szoku. Co ten magiczny mazak ma w środku, co to za płyn..

- Aqua, Hydrogen peroxide, Ethoxylated C12-C15 alkohol @-5EO ???? 

Dla chemika może to coś znaczy, ale dla mnie nic. 

Ale grunt, że się sprawdził, zwłaszcza na plamie po długopisie - moim koszmarze.

Od dziś, zawsze będę miała go u siebie w torebce. Tak na wszelki wypadek :-)


A może Producent ma też trochę większe urządzenie na pozbycie się plam ze ścian?   :-)))



Poniżej napiszę o prawidłowym zastosowaniu odplamiacza


Ważne jest, aby po zaaplikowaniu płynu na plamę trochę dłużej pocierać
końcówką o materiał, tak aby powstała delikatna pianka. Następnie znów
wytrzeć plamę chusteczką, tak aby nadmiar płynu w nią wsiąkł.

W przypadku, gdy rezultat nie będzie zadowalający powtórzyć czynność 1
lub 2 razy - w zależności od uciążliwości plamy. Proszę również
pamiętać, aby oceniać efekty po wyschnięciu materiału.


Ponadto odplamiacz radzi sobie nie tylko ze świeżymi plamami, lecz
również ze starymi - zawsze można spróbować:)

Najbardziej skuteczny jest przy plamach powstałych np. po czekoladzie,
kawie, herbacie, ketchupie ...itp, które nie zawierają tłuszczu. W
przypadku plam z tłuszczem również sobie radzi, lecz po wyschnięciu może
zostać ok. 5% widoczności plamy (czasami z takimi plamami nie radzą
sobie również tradycyjne proszki do prania) - jednakże nadal jest to
nieoceniona pomoc, w przypadku gdy nie mamy możliwości zmiany ubrania.

Cena: 

Można go kupić na allegro http://allegro.pl/odplamiacz-kieszonkowy-purequeen-gadzet-torebka-i3056501451.html   w cenie 17,99 + koszt przesyłki oraz w SUPER-PHARM

Jak zawsze zapraszam do zaglądnięcia na ich stronę:

http://www.purequeen.pl/odplamiacz-kieszonkowy.html

https://www.facebook.com/pages/PureQueen/169865806481644

14 komentarzy:

  1. magiczny mazak :P
    faktycznie efekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też się sprawdza! świetny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. więc miłego testowania życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdź czy poradzi sobie na ścianie popisanej długopisem, bo moje dziecko namiętnie rysuje szlaczki na ścianach, i potem przychodzi do mnie i mówi oj oj, czyli albo coś wyrzuciła z szafki, albo dała autograf na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę syna oduczyc malowania po scianie, A w sypialni za tapetę się zabrał

      Usuń
  5. Już o nim raz czytałam, chyba go zakupie bo same pozytywne opinie

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czekam aż do mnie dojdzie, ale czuję że zawsze będę miała go pod ręką

    OdpowiedzUsuń
  7. "Mazak niesamowity" - niestety płyn wylewa się w pozycji pionowej, więc nie ma szans na ścianie sprawdzić hihihi
    Oj, moje ściany są masakrycznie popisane i nie tylko, Asia uwielbia ją całować i odbijać rączki - oczywiście gdy są całe brudne :-))
    Niestety każde dziecko przez to przechodzi, a farba lateksowe u nas nie wchodzą w rachubę, za duża wilgoć :-(
    Więc jak już źle wygląda, biorę farbę i maluję. Tak więc na mojej ścianie są różne odcienie koloru, a na jednej namalowałam drzewa, świnki, słońce, kwiatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa czy odplamiłby plamy z obiadków w słoiczkach, bo mam problem z dopieraniem

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, to jest za mały "mazak" aby sobie z takimi plamami poradził. Chyba, że Firma pomyśli o większym urządzeniu, z większą ilością płynu :-)
    Też miałam problem z tymi plamami, są paskudne. A słyszałaś o takim
    Mydełko do odplamiania (DR. Beckmann)
    jest super, polecam

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)