poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Przetestuj kubek do samodzielnego picia Philips AVENT dla twojego dziecka

Przetestuj kubek do samodzielnego picia Philips AVENT dla twojego dziecka

Kubek niekapek Philips AVENT /Philips AVENTKubek niekapek PHilips AVENT /Philips AVENT


Jeśli masz dziecko w wieku powyżej 12 miesiąca życia, wypełnij formularz zgłoszeniowy oraz dokończ zdanie: "Kubek niekapek AVENT...". Po testach kubek niekapek Philips AVENT stanie się twoją własnością! 

Do testów zostanie wybranych aż 200 mam.

Zgłaszać można się do 12 maja 2013.







Ja oczywiście wysłałam :-)

3 komentarze:

  1. już wzięłam udział:) A z Testero się do ciebie odezwali? Ja dostałam tylko potwierdzenie przeczytania wiadomości

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, napisałam pod postem o e-mailu od nich :-)

    Witam

    Potraktujemy to jako nieszczęśliwy wypadekJ. Nie będzie Pani musiała ponosić żadnych kosztów.


    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za kolejny ciekawy link i udostępnienie mojej grafiki :)

    czekam na komentarze i już myślę co napisać w uzasadnieniu zgłoszenia do testowania kubka Aventu
    no i na pierwsze wrażenia po otrzymaniu fotelika - my się też zdecydujemy na testy z Testero - jeśli tak jest jak piszesz, to nie ma żadnego ryzyka, a rabat 50% jeśli sprzęt się sprawdzi to nie mało!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)