piątek, 26 kwietnia 2013

No i kurier w końcu dotarł

Kurier zawitał o 19.00 !!!!

No, ale mam, fotelik super. Na weekend będziemy testować :-)

Kosmetyki też przyszły i poroznosiłam zamówione. Jak na razie, bardzo zadowolone klientki, jedna od razu pomalowała paznokcie i była zachwycona kolorem :-)
Zamówienie miałam na 200 zł. Dziś zamówili mi już na 30 zł :-) Jutro mam przynieść do pracy testery.
No, prawdę mówiąc należy troszkę kaski wyłożyć, ale mam nadzieję, że szybko się zwróci :-)


Miłej nocy :-)

8 komentarzy:

  1. A jakie kosmetyki sprzedajesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. to czekam na zdjęcia:) Sam fotelik dostałaś?
    Pozdrawiam
    http://pasjekaroliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie takie sprzedawanie kosmetyków się opłaca jak odwiedza się dużo ludzi etc, przy okazji zawsze można sobie całkiem przyjemne pieniądze dorobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś byłam w Avonie i Oriflame, troszku się trzeba nalatać;) Ale czasem wart:)
    Zapraszam:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukając kaski, wszystkiego należy spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)