sobota, 20 kwietnia 2013

Niesamowity e-mail w dniu wczorajszym

Pamiętacie, jak pisałam, że powstał program Testero firmy Caretero


http://graz197411.blogspot.com/2013/03/testuj-produkty-caretero-foteliki-wozki.html

Nie wiem jak Wy, ale ja się wtedy zapisałam i wczoraj dostałam e-maila:





Zaproszenie

Mamy zaszczyt zaprosić Panią do udziału w Konsumenckim Programie Testowania Produktów Caretero  - TESTERO. Chcemy nieodpłatnie przekazać Pani do przetestowania, na okres 3 tygodni,  fotelik SHIFTER










Wczoraj koleżanka z pracy musiała mnie uszczypnąć, bo nie wierzyłam co przeczytałam. Tak bardzo się cieszę i to nic, że po testowaniu należy zwrócić fotelik... ale poznamy nowy i możemy się podzielić z Wami wszystkimi naszą opinią na jego temat :-))






22 komentarze:

  1. Gratuluję:) też się do nich zapisałam ,ale u mnie cisza:( Miłego testowania i czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a dziękujemy i czekamy na przesyłkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, mi się znowu nie udało, a również się zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może do czegoś innego Cię wybiorą, głowa do góry :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. też dostałam takiego maila, ale boję się co wtedy gdy dziecko cos niechcacy zniszczy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, to super, że ktoś znajomy też się znalazł w grupie testerów :-)
    W sumie moja pierwsza myśl też była taka... gdzieś pojedziemy, rzygnie, bo to się u nas zdarza i co wtedy? Ja w tej sprawie napisałam do nich e-maila :-) czekam na odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  7. my tez... z tym, ze jeszcze krzesełko dostaniemy

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę, ale ekstra :-) Tak się cieszę :-) Będziemy grupowo testować

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana chciałam powiedzieć że nominowałam Cię do Liebster Award, szczegóły u mnie:) Zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo, jest mi bardzo miło, już lecę na Twój blog :-)

      Usuń
  10. Gratulacje!
    Do nas też się odezwali...

    A tymczasem zapraszam na małe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow i następna osoba, super :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i odpisali w sprawie pobrudzenia fotelika w czasie testów:
    "Witam
    Potraktujemy to jako nieszczęśliwy wypadek :-). Nie będzie Pani musiała ponosić żadnych kosztów.
    Pozdrawiam"

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)