niedziela, 10 marca 2013

Wyniki testowania produktów cukierniczych Brześć

Pisałam już o otrzymanej słodkiej przesyłce, teraz dobrze by było napisać recenzję :-)

Jak już napisałam otrzymałam słodziutką paczuszkę od Firmy:


Produkty Cukiernicze BRZEŚĆ – Brzesc Kujawski, Poland





Paluszki Francuskie:


Francuskie z marmoladą


Słomka ptysiowa:



Firma Brześć istnieje już od 1984, produkującą tradycyjne oparte na domowych recepturach wyroby cukiernicze. Sprzedajemy je poprzez swoich przedstawicieli i dystrybutorów na terenie całej Polski.
U mnie w mieścince, trudno do zdobycia, ale wystarczy pojechać do większego miasta i już są 


 Testowanie - zaczęliśmy zaraz po otwarciu przesyłki. Na pierwszy ogień poszły Ciastka francuskie z marmoladą.



Zniknęły bardzo szybko.

Następnie otworzyliśmy Paluchy Francuskie


Zdążyłam zjeść aż 3 sztuki, resztę zabrały moje dzieci do pokoju i tam przy oglądaniu bajki zjedli do końca.
I na szczęście poszły spać, a ja z moją mamą mogłyśmy na spokojnie delektować się  Słomką ptysiową.
( tu zdjęć nie mam... bo po pierwsze zapomniałam, że mam zrobić, a po drugie... klisza by pękła hihihihi )

Podsumowując:

produkty do testowania zniknęły w oka mgnieniu, czyli niesamowicie smakowały
czuć naturalność, nie miałam żadnej zgagi jak po innych ciastkach, bo zawierają tylko naturalne składniki
Ma jedną wadę - za mało jest produktu w opakowaniu :-))
Wielki plus - powstała słomka ptysiowa Fitness, na razie o niej czytałam, ale muszę ją zdobyć

Opis produktu:

Niezwykła przekąska, którą z pewnością pokochają wszyscy ceniący zdrowy i aktywny styl życia. Słomka fitness Brześć to chrupiący przysmak, który zawiera tylko naturalne składniki, złote siemię lniane, ziarna słonecznika, sezam, czarnuszkę i odrobinę soli; wszystko to, wypiekane bez użycia konserwantów czy sztucznych barwników. Niepowtarzalny smak, odżywcze wartości - czego więcej można oczekiwać od przekąski, gdy doskwiera głód, a my dbamy o linie i zdrowy styl życia?

WOW, co nie... jesz pyszności nawet odchudzając się ...no dobrze.. starając się odchudzać :-)



Więcej o Firmie możecie przeczytać na stronie : http://www.brzesc.pl/
oraz oczywiście na FB: https://www.facebook.com/Brzesc


2 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)