poniedziałek, 26 maja 2014

Wyniki testowania - Książeczki pocztówki od Zabawki Kreatywne


Ostatnio nawiązałam kontakt z Zabawki Kreatywne



Jest to sklep z zabawkami.

W sklepie tym znajdują się zabawki kreatywne - dające radość zabawy, ale i intensywnie stymulujące rozwój inteligencji i kreatywności.


Znałam ich przede wszystkim z Facebooka i ich strony sklepu, gdzie często zaglądam :-)

A tu, w trakcie rozmowy mnie zaskoczyli :-)
Oto co mi napisali:



"jesteśmy również twórcami autorskich bajek dla dzieci - w formie drukowanej oraz w pdf, do poczytania i oglądania w tablecie lub smartfonie.

Seria zwierzątek nazywa się Poduszaki, ponieważ została do nich zaprojektowana oraz wykonana kolekcja przytulanek- poduszek, żeby dzieci mogły nie tylko słuchać bajki o swoim ulubionym bohaterze, ale też po prostu go przytulić w domu i w podróży"

I takie oto książeczki-pocztówki otrzymałam do przetestowania







Są to świetne, wierszowane bajeczki w formie pocztówek A6. 
Super nadają się do poczytania w domu, ale również i w podróży, bo wszędzie się zmieszczą :-)

Szybko wpadają do ucha i moje dzieci szybko je też zapamiętują.
Bajeczki są takie z życia wzięte i na pewno dzieci szybko rozpoznają co jest w nich dobre a co złe.

Moja ulubiona bajeczka to Kotek Plotek, która opisuje niektórych ludzi, z którymi ostatnio często miałam do czynienia:-)





Wszystkie kotki lubią płotki.
Lecz niektóre lubią plotki
Taki jest nasz Kotek-plotek,
Co nie może żyć bez plotek...
Co usłyszy, oplotkuje
Cicho przy tym pomiaukuje...
Pieskowi powiedział, 
Co o misiu wiedział,
Misiowi się zwierzył,
O czym mówił Jeżyk.
Wszyscy z tego kotka znają,
Język przy nim na wodzy trzymają...
Co ma teraz zrobić kotek?
Jak tu żyć bez plotek?
Mama mu dała dwa wełny kłębuszki, 
I plecie sweterki na dzieci poduszki.



Fajny wierszyk co nie?

Do takich książeczek powstały Pluszaki, aby dziecko mogło się poprzytulać do swojego ulubionego bohatera



A co o nich piszą sami autorzy:

Pisząc i rysując dla dzieci, tworząc bohaterów bajek, konsultowałyśmy nasz projekt z dziećmi. To one często podpowiadały kolejne przygody czy nawet postacie. Nasi "testerzy" podpowiedzieli nam, że uszyta maskotka powinna być miękka, uśmiechnięta i taka... do przytulenia, czasem w dzień a czasem w nocy. Jednym słowem przyjaciel bez kantów! I tak powstał pomysł przytulaków PODUSZAKÓW, w które Ania Kulczycka przepięknie zamieniła narysowane przez Martę Jasińską postacie - Misia Tulisia, Nietoperzyka Jerzyka, Owieczkę Bułeczkę, Kotka Plotka i Kolorową Sowę.



I dlatego każde dziecko chce je mieć, bo pluszaki "stworzyły" dzieci.


Zbliża się Dzień Dziecka, więc może się skusicie?





Zapraszam na stronę na Fanpage:


Na blog:


i oczywiście na stronę sklepu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)