środa, 14 maja 2014

Do wygrania telefony iPhone S5







Do wygrania: 2x telefon iPhone 5s 16GB marki Apple każdy o wartości 2949 złoty
Należy odpowiedzieć na 3 pytania zamknięte i jedno otwarte: „Czego oczekujesz od sieci komórkowej i powiedz czemu akurat tego?”


http://telecom.badamyopinie.pl/?cd=NS&dc=6780




Nie lubię takich konkursów, bo zawsze są płatne sms z kodem, a ten konkurs NIE
Sprawdziłam. Mam zablokowane sms Premium, więc nie obawiałam się podać numeru komórki i przyszedł mi sms :-)
Potem trzeba potwierdzić e-mail i wypełnić jeszcze jedną ankietę
Teraz czekam na wygraną :-)
Konkurs trwa od 1 maja 2014 roku do 31 kwietnia 2015.

więc długggggggggggggggooooo poczekam


2 komentarze:

  1. Takie konkursy są grubymi nićmi szyte,nie polecam szkoda czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak uważam, ale ten był trochę inny, bo nie płatne sms, więc spróbowałam

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)