środa, 14 maja 2014

Do wygrania telefony iPhone S5







Do wygrania: 2x telefon iPhone 5s 16GB marki Apple każdy o wartości 2949 złoty
Należy odpowiedzieć na 3 pytania zamknięte i jedno otwarte: „Czego oczekujesz od sieci komórkowej i powiedz czemu akurat tego?”


http://telecom.badamyopinie.pl/?cd=NS&dc=6780




Nie lubię takich konkursów, bo zawsze są płatne sms z kodem, a ten konkurs NIE
Sprawdziłam. Mam zablokowane sms Premium, więc nie obawiałam się podać numeru komórki i przyszedł mi sms :-)
Potem trzeba potwierdzić e-mail i wypełnić jeszcze jedną ankietę
Teraz czekam na wygraną :-)
Konkurs trwa od 1 maja 2014 roku do 31 kwietnia 2015.

więc długggggggggggggggooooo poczekam


2 komentarze:

  1. Takie konkursy są grubymi nićmi szyte,nie polecam szkoda czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak uważam, ale ten był trochę inny, bo nie płatne sms, więc spróbowałam

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z góry dziękuję.
Piszcie, bo to mobilizuje mnie do dalszej pracy :)

Im więcej komentarzy, tym większe zainteresowanie Firm - pamiętajcie :-)