wtorek, 6 maja 2014

Akcja Verbena - darmowe cukierki do zdobycia!

Witam


wiem, wiem... od poniedziałku miała ruszyć Verbena, ale e-maila od nich dostałam - jak byłam w pracy :-/
Więc ruszamy dziś - banerek już widoczny na górze





Akcja Poczta Cukierkowa polega na przesyłaniu słodkich przesyłek swoim najbliższym. Wystarczy wejść do aplikacji na profilu Verbena, wpisać adres osoby, której chcesz wysłać słodką przesyłkę i uzasadnić dlaczego to własnie do niej ma ona zostać dostarczona.
Co miesiąc wysyłamy 250 przesyłek :)

Konkurs prowadzony jest w miesięcznych edycjach:

1 edycja trwać będzie w dniach w dniach od 30.04.2014 do 31.05.2014
2 edycja trwać będzie w dniach w dniach od 01.06.2014 do 30.06.2014
3 edycja trwać będzie w dniach w dniach od 01.07.2014 do 31.07.2014
4 edycja trwać będzie w dniach w dniach od 01.08.2014 do 30.08.2014



Nagrody w konkursie:
  • Zestaw cukierków Verbena (3 paczki losowo wybranych smaków cukierków Verbena). Maksymalnie 200 zestawów cukierków Verbena w każdym miesiącutrwania Konkursu.
  • Torba ekologiczna Verbena – 1 torba w każdym tygodniu trwania Konkursu dla najlepszego zgłoszenia.




Więc do dzieła!!

Roześlijcie to po wszystkich swoich znajomych - niech klikają w mój banerek :-)



A co ja mam z tego?

Szansę na wygranie tabletu Lenovo Yoga + etui do niego :)
A raczej brak szansy :-/
Bo w tej promocji biorę i wielkie blogi z tysiącami wejść, tak że na nic nie liczę - no prócz cukiereczków na osłodę :-)







2 komentarze:

  1. ja w ostatniej edycji zgarnęłam paczuszke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że nawet kilkanaście osób je otrzymało :-)
    i teraz mam nadzieję, że wielu osobom się uda

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)