czwartek, 15 maja 2014

Mój konkurs na Dzień Dziecka - do wygrania klocki BanBao


I w końcu rusza zapowiadany Konkurs na Dzień Dziecka.


Nagroda została ufundowana przez firme Moneks1 I SA do Klocki BanBao


NIE znam Dziecka, wspólnie przez nie nie miało wag Domu jakis klocków i sie Nimi nie nie bawił.
Wiec wpadłam na pomysł, abyście zrobili Zdjęcie takich budowli, oczywiscie z autorem Tego dzieła :-)







Konkurs bedzie trwał od 15.05.2014 do 29.05.20014 włącznie.

ABY wziąć udział w konkursie należy:

1. Polubić Mój Fanpage:. https://www.facebook.com/TestowanieKonkursyPorady
4. Polubić Zdjęcie konkursowy i udostępnij je publicznie na Facebooku

5. Pod zdjęciem konkursowym na Fanpage wstawić Zdjęcie Twojego Dziecka z budowla z klocków (Moze by byc Dziecko NIE TWOJE, ciemnym piwem kogos z. rodziny, Nie oszukujcie, bo chcę, aby Dziecko dostało ABY TA nagrodę!)

6. Zgłaszając Chęć udziału w rozdaniu przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich Danych Osobowych zgodnie z Ustawa o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).

7. Konkurs bedzie Ważny, GDY weźmie w NIM udział przynajmniej 30 Osób

8. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury, czyli Mnie oraz Firme Moneks1 dostępny w ciągu następnych 3 dni

9. Zwycięzcy zostaną podani na moim blogu, funpage oraz Moneks1 i BanBao.pl
10. Rozdanie NIE podlega przepisom Ustawy z Dnia 29 Lipca 1992 Roku o Grach i zakładach Wzajemnych (Dz. U. z 2004 Roku Nr 4, poz. 27 z późń. Zm.)



Warunki niekonieczne, ale bedzie mi BARDZO MILO:

- Dodac do obserwowanych Moj blog: http://graz197411.blogspot.com/
- Zdjecia Udostępnienie konkursowego na swoim blogu








6 komentarzy:

  1. super nagroda, muszę namówić siostrzeńca żeby coś z klocków zbudował i wezme udział i może mi sie uda wygrac klocki na dzień dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno da się namówić :-) Trzymam kciuki
    Nagroda jest naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja bratanica jeszcze za mała i nie bawi się jeszcze klockami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może spróbuję, muszę uwiecznić zabawę Krzysia z klockami:) Choć na razie to On woli rozwalać wierzę niż je budować;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z góry dziękuję.
Piszcie, bo to mobilizuje mnie do dalszej pracy :)

Im więcej komentarzy, tym większe zainteresowanie Firm - pamiętajcie :-)