piątek, 9 sierpnia 2013

Wyniki testowania - Krem do rąk i paznokci Hegron

Zagubiony post z testowania kremu :-/


Od Firmy Credo PR dostałam taką paczuszkę

http://graz197411.blogspot.com/2013/04/dzis-paczuszke-przynios-pan-kurier.html

a wśród tych produktów krem Hegron Cosmetics



 Hand&Nail Cream





Info z opakowania:

Krem do rąk i paznokci na bazie pantenolu z ko-enzymem Q10. Jest nietłustym kremem łatwo się wchłaniającym. Powoduje, że skóra staje się delikatna i miękka. Pantenol i ko-enzym Q10 nawilżają i odżywiają ręce, zmiękczają naskórek i wzmacniają paznokcie.


Po otwarciu unosi się śliczny, ostry zapach. Nie umiem określić czym pachnie, ale zapach ten bardzo długo się utrzymuje.




Po nałożeniu kremu mam uczucie takiej ciężkości... trudno mi to opisać, po rozsmarowaniu wrażenie bardzo tłustawej powłoki... ale ręce w ogóle nie są tłuste (zdjęcie drugie)
Dziwne, co nie...ale naprawdę tak czuję :-)
Czułam że ręce nawilżoną się od środka, nie są tłuste.

Na kremie  jest napis ANTI-AGE, czyli działa na starzenie się naszej skóry. I jestem tego pewna. Dlaczego, bo stosuję już parę dni krem i widzę różnicę w wyglądzie skóry.
Do do napisu STRENGTHEN NAILS - mocniejsze paznokcie, nie mogę wiele napisać, na pewno potrzeba na to więcej zastosowań i nie stosować innych kremów, a ja ostatni maniak jestem kremowy :-)

Szukałam tego kremu po półkach sklepowych u nas, ale również i w drogeriach i w marketach, nie znalazłam :-(
Szkoda
Ale na Allegro jest :-)
Cena tam to około 11 zł

Czy warto... uważam, że tak


A tak na koniec, pochwalę się moimi Szmaragdowymi pazurkami :-) 

(lakier be chic od Mariza)





5 komentarzy:

  1. Hegron koiarzy mi się z żelem do włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobry jest ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hegron pisane czerwonymi literami to firma, która ma produkty do włosów, a ta ma super produkty, testowałam również mydło w płynie dla dzieci, jest bombowe, a jak się pieni, krem glicerynowy różany.... super produkty, opisywałam je również na blogu - poszukaj

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)