środa, 7 sierpnia 2013

Gorący dzionek

Witam.
Jak Wam zleciał, jeden z najgorętszych dni tego lata?
 Ja dziś rano pojechałam z Asią autobusem do miasta.. i nadal jestem w szoku, że te opaski Sea Band działają. Całą drogę gadała jak najęta.. zero `przygód`. Teraz poluję na drugi taki komplet dla Szymona.
Po przyjeżdzie, spakowała dzieci i pojechały do wujka na wieś z babcią.
A ja jak narazie utkwiłam, pilnując robotników przy remoncie.
Oni nadal robią, a ja pijąc piwko malinowe piszę i siedzę na FB:-)
Senna....

5 komentarzy:

  1. No ja nie mogę!! Właśnie wygrałam opaski dla Szy,ona:-)
    Na stronie Sea-Band zorganizowali konkurs na zgadnięciu kogo to zdjęcie i dlaczego nosi ona opaski... napisałam i dostała teraz info z prośbą o adres!! A mówią, że cuda się nie zdarzają:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pogoda niezle daje w kosc...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)