piątek, 30 sierpnia 2013

Piąta przesyłka od JM Spa&Wellness

A oto moja gigantyczna paczuszka od
 JM Spa & Wellness
z którą przedłużyłam współpracę i zakupiłam też pakiet promocyjny produktów Marion





- kubek
- długopis
- szampon intensywnie nawilżający Ziaja 400 ml
- odżywka intensywny kolor Ziaja 200 ml
- płyn do higieny intymnej Ziaja 200 ml
- antyperspirant Ziaja 60 ml
- 2 próbki żelu do mycia ciała i włosów dla dzieci Ziaja
- próbka mleczka do ciała Ziaja
- krem do rąk Green Pharmacy 100 ml
- musująca kula do kąpieli passiflora Scandia Cosmetics


a w zestawie Marion:

- serum Błyskawiczne 30 ml
- żel peelingujący do ciała 100 ml
- 4 matujące maski do twarzy 15 ml 
- 3 maseczki z glinką 6,5 g
- 4 maseczki 7,5 g (liftingujące, odżywcze,regenerujace, rozgrzewające)
- 3 olejki do kąpieli 20 ml
- 2 gorące kuracje do włosów z olejkami 10 ml
- 2 podwójne regenerujące maski ożywiające kolor włosów farbowanych 2*20 ml
- 2 szampony Moc Klejnotów 10 ml




wow... no udało mi się napisać :-)

Teraz nie wiem, co wybrać do testów w pierwszej kolejności, ale chyba pójdzie Peeling



8 komentarzy:

  1. fajnie, ale nie lubie probek a tutaj jest ich dużo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie próbki - takie kupuje się u nich, przecież maseczek nie kupujesz w dużych opakowaniach

      Usuń
  2. ło i ile Cię to kosztowało????ja cały czas czekam na paczke do testow za sierpien...moja ostatnia ...zrezygnowalam z wspolpracy z ta firma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nie rezygnuję, bo uważam że solidna firma.. a że się płaci - nieraz trzeba, zawsze za darmo nie dają :-)

      Usuń
    2. ja zrezygnowałam głownie z innych powodów niż opłaty.....poza tym jak mam płacić i czekać nie wiadomo ile to wole iść i kupić w drogerii....

      Usuń
  3. Bardzo fajna paczka, otrzymałam podobne produkty w promocji Marion :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)