piątek, 30 sierpnia 2013

Czas się pochwalić przesyłkami :-)


Dawno się nie chwaliłam przesyłkami... bo jakoś u mnie ostatnio spokojnie :-)
Na początku pokazuję, że jednak wygrałam na stronie SEA BAND opaskę
Pisałam o tym w komentarzu tutaj:



Tak więc, mam już 2 pary i na szczęście wygrana dotarła do mnie przed urlopem ;-)



Tak, więc już nic nie musiałam kombinować i martwić się o "przygody'
Na urlop, z urlopu i do lekarzy - jeździmy z wielkimi uśmiechami na ustach. Asia, która nie znosiła jeździć, nagle je pokochała i non stop pyta się, kiedy jedziemy autobusem :-))
A jednak udało się, bez tabletek, reklamówek.. itp.
Polecam wszystkim mamom - to działa 
 Może cena przeraża, ale przeliczcie sobie - koszt tabletek, reklamówek, prania itd...




O tym, że można dostać za napisanie krótkiej opinii Etui na telefon pisałam tu:


Fakt, że na zdjęciach widniały piękne kolorowe na zameczek, a ja otrzymałam takie:



Ale to darmowe, więc nie zarzekam, a się cieszę, są fajne - a ten paseczek ułatwia wyjęcie telefonu z etui 










4 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)