czwartek, 1 sierpnia 2013

Wyniki Candy

Pewnie siedzicie i klikacie, JEST, CZY NIE MA ... :-))

Dzis Wolne od Pracy .. TYLKO W Domu pełno Roboty, ale znalazłam chwilkę i losujemy Szczęśliwa siódemkę :-)




W Cukierki z okazji 30 000 odsłon na blogu

http://graz197411.blogspot.com/2013/07/candycandy-czas-znowu-zaczac.html

wzięło udział jedynie 25 Osób i MIMO przedłużenia o tydzien NIE osiągnęliśmy Tej minimalnej 30.
ALE NIE BEDA ciągnąć w nieskończoność .. Ja stworzyłam regulamin, Wiec i ja go zmieniam :-)

BARDZO SIE cieszę jednak z Tego, ZE AŻ 68 Osób polubiło wiadomość o konkursie na blogu, na Fanpage miałam Duża oglądalność :-)
Czyli jednak trafiłam nie większej ilości osob, ale pewnie NIE DLA Nich Nagrody :-(

Myślałam dlugo nad losowaniem, ostatnio ktos napisał o oszustwie ...
Tak Wiec Program znalazłam, wpisałam wszystkich uczestników i losuję:




I Teraz jeszcze jakie Nagrody, do Kogo trafią :-)

Nagroda 1, 2 Bez problemu, losowałam reszte :-)

Ania G. - Nagroda nr 1


Aneta P. - Nagroda nr 2


Mummyboyss Aga - Nagroda nr 3


Igorek i Spółka - Nagroda nr 4
Magdalena M. - Nagroda nr 5


Ola - Nagroda nr 6


Natalia S. - Nagroda nr 7 




Mam Nadzieje, Ze osoby którym Nagrody wylosowałam NIE zabija Mnie :-(


Wszystkim BARDZO dziekuje ZA przesłanie cudnych fotek Dzieci, z cudnymi uśmiechami.


Pewnie niektórzy Wiedza z. fanpage, ZE NIE DOSC, ZE MAM Remonty wag Domu, aby jeszcze w czasie Deszczu zwaliło sie na nas drzewo.
Ale dajemy rade :-)

Zaraz wysyłam e-maile nie Zwycięzców!

Gratuluję i jeszcze Raz wszystkim dziekuje 














7 komentarzy:

  1. dzięki bardzo super ciesze się i wogule brak mi słów jestem mega zaskoczona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wylosowana i nie pałająca żądzą zemsty ;p gratuluję zwycięzcom i czekam na następną zabawę :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z góry dziękuję.
Piszcie, bo to mobilizuje mnie do dalszej pracy :)

Im więcej komentarzy, tym większe zainteresowanie Firm - pamiętajcie :-)