niedziela, 25 sierpnia 2013

Witam po urlopie

Witam ponownie po urlopie :-)

Jednak nie miałam internetu...karta przyszła na drugi dzień po moim wyjeździe... ale i teraz nie mam z niej użytku - nie działa, a raczej ja nie umiem jej zainstalować :-(

Odpoczęłam :-)

Na wsi zawsze odpoczywam, uwielbiam tą ciszę i błogie lenistwo.
Dzieci, jak pisałam pojechały wcześniej niż ja... i nie tęskniły za mną :-(
Nie wiem, czy mam się cieszyć, czy raczej martwić ??

Ale na drugie wakacje jadą na dłużej z babcią, a co, niech korzystają

Ja, odrabiam zaległości e-mailowe, ankietowe - choć tu bardzo dużo ankiet już pozamykanych :-(

W domu remoncik zakończony - tzn. część I - pokoje
Część II nastąpi, jak znów nazbieramy kasy.


Za chwilę poszukam kilka konkursów i testów, abyście znów o mnie sobie przypomnieli :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)