wtorek, 5 lutego 2013

Wyniki Mojego Candy "Dziecięce minki"

Wszyscy czekają na pewno z niecierpliwością na ogłoszenie wyników KONKURSU .... ja na złość miałam awarię komputera.

W konkursie wzięło 37 osoby, przesyłając prześliczne zdjecia swoich Dzieci i Ich minek
Niestety jedna osoba wysłała mi Zdjęcie wczoraj, juz po czasie, Wiec nie nie wzięło udziału w losowaniu Ono.
I na prawdę, jakbym miała wybrać najlepszą Minke, do BYM chyba nie nie miała sumienia wybrać TYLKO jedną :-( (
Szkoda, ZE TYLKO jedna Nagroda żart od MAMBaby :-(





Na kartach bylo Zdjęcie wraz z danymi:


Cała Rodzina zaangażowała sie do poskładania ICH W Małe karteczki






Nastepnie bylo intensywne mieszanie:


 I w Drodze wyboru, aby na Asie padło wylosowanie zwycięskiej karteczki


I oto ta Karteczka:




Na niej Zapis: Mój synek Bartosz - p.Monika K.


Serdecznie gratulujemy!

Jednak i ode Mnie bedzie dodatkowy prezent - Misiu Koala - dla ....



przepraszam, ZE TYLKO jeden ... ALE Przy następnych konkursach, moze bedzie juz lepiej :-)
Dlaczego, dlatego ZE wiemy jakie Dzieci Sa kochane, zwłaszcza kiedy Spia :-))
Na zdjecie, gdzie Oleńka żart uchwycona Jak jakis Aniołeczek Ze złożonymi rączkami - cudna Poza ..., poprostu nas rozbroiło.
Moze i Oleńka żart taka w rzeczywistości? Rodzicom zycze ABY tak zostało JUZ JEJ do konca :-)
Oto na zdjecie:


                                            

8 komentarzy:

  1. Oleńka to była Nasza faworytka, faktycznie poza cudna :) no i gratulacje dla Bartusia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy bardzoo. To nasze pierwsze wygrane Candy !
    Tym bardziej cieszymy się z wygranej :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tym bardziej się cieszę :-)) MAMBaby już wysyła miseczkę w tym tygodniu. Czekamy na relację z otrzymanego prezentu :-)

      Usuń
    2. Oczywiście się pochwalimy jak tylko dotrze :)

      Usuń

Za każdy komentarz z góry dziękuję.
Piszcie, bo to mobilizuje mnie do dalszej pracy :)

Im więcej komentarzy, tym większe zainteresowanie Firm - pamiętajcie :-)