piątek, 22 lutego 2013

Przetestuj szampon Timotei z Różą z Jerycha i Timotei Pure!

Przetestuj szampon Timotei






1. W komentarzu pod postem napiszcie, który szampon chcielibyście przetestować.
http://www.uroda.com/artykuly/tesrujemy-szampony-timotei-z-roza-z-jerycha-i-timotei-pure

2. Na adres testujemy@uroda.com wyślijcie do nas maila zatytułowanego "Timotei", a w treści podajcie swój nick z Uroda.com. Na Wasze zgłoszenia czekamy do poniedziałku 25.02.2013 do godz.10.

Czeka na Was 5 szamponów! Powodzenia!

3 komentarze:

  1. Mam ten zielony Timotei - jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas jeszcze go nie widziałam, może załapie się na to testowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zapisałam :) szampony Timotei zawsze lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)