czwartek, 28 lutego 2013

Następna potrawa z makaronem Bartolini

Logo



W październiku 2012 nawiązałam współpracę z Firmą Bartolini 
Pisałam o tym tu:


Otrzymałam wówczas taką paczuszkę:


Do przetestowania tym razem wybrałam ten makaron:





Jest to makaron - Świderek smakowy. 2-u jajeczny makaron z przyprawami 400g







Postanowiłam zrobić kolorowe drugie danie.
Najpierw ugotowałam makaron, który jak widać poniżej - ślicznie się prezentuje. I co najważniejsze nie porozwalał się, jak to w wielu przypadkach bywa.






Zrobiłam sosik na mięsku mielonym z bukietem warzyw - stosuję mieszankę mrożonkową :-)
Nie podaję tu mega przepisu, bo robiłam to do smaku, trochę tego, trochę tamtego :-)




A na talerzu tak się to prezentuje.



Szybko, smacznie i bardzo zdrowo.
Dlaczego zdrowo? Patrzcie na skład:

Skład : kaszka makaronowa pszenna, semolina (mąka z pszenicy durum), woda, jaja (2 jaja na 1kg mąki), szpinak suszony (6%), pomidor suszony (5%)


Kto chce spróbować, polecam serdecznie. Smacznego !!




Zapraszam na stronę producenta Tabit Sp. z o.o.:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)