środa, 6 sierpnia 2014

Wyniki testowania - Repair Complex od Marion

Czas na kolejną recenzję produktu z paczuszki od Marion

Chwaliłam się tu moją paczuszką:




Dziś napiszę Wam o kuracji proteinowej do włosów Repair Complex

 Product 2


Jak zawsze opis ze strony:
Kuracja proteinowa przeznaczona do włosów zniszczonych i przesuszonych, wymagających intensywnej odbudowy i wygładzenia. Preparat posiada niskie pH, dzięki czemu zamyka łuski włosów i skutecznie je pielęgnuje.
Dzięki zastosowaniu czepka, składniki aktywne zawarte w odżywce błyskawicznie poprawiają kondycję włosów.
Lekka formuła nieobciążająca włosów składa się z kombinacji starannie wyselekcjonowanych składników: protein mlecznych i pszenicznych, keratyny oraz kolagenu. Dzięki odżywce włosy stają się zregenerowane, gładkie i odpowiednio nawilżone, przez co są podatne na układanie.
Odżywka intensywnie regeneruje włosy, bez ich obciążania.
20 ml
Saszetka wystarcza na 2-3 użycia
Czepek gratis
Do każdej saszetki dołączony jest czepek, dzięki któremu składniki aktywne zawarte w odżywce błyskawicznie poprawiają kondycję włosów.
Sposób użycia: Rozprowadzić na umyte, wilgotne włosy, aż po same końcówki. Założyć na głowę dołączony czepek foliowy, dodatkowo można przykryć go ręcznikiem. Odczekać 10 minut, po czym dokładnie spłukać włosy. Stosować 2 razy w tygodniu.
A jaka jest moja opinia?
Kolejny produkt Marion, który na pewno co jakiś czas będzie się u mnie pojawiał w domku.
Taki zastrzyk odżywki dla włosów, to super sprawa.
Zawsze jak nakładałam sobie odżywkę do spłukania, na głowie robiłam sobie z ręcznika turban i potem ręcznik od razu do prania. A tu proszę, Firma poszła mi na rękę i dołączyła czepek :-)
O nie, nie pokażę jak w nim wyglądałam ... wstydzę się, ale jest oto foteczka samego czepka:


Odżywka jest gęsta i pięknie pachnie (tak przy okazji... oni chyba wszystkie swoje produkty perfumują... normalnie nie mogę przestać wąchać... uwielbiam te zapachy)

Tak jak napisali, produkt spokojnie starcza na 2 użycia, a nawet na 3 - w moim przypadku ;-)
Saszetka jest zakończona lejkiem z koreczkiem, więc produkt po zastosowaniu można zatkać i nie wyschnie nam do następnego użycia. A lejek pozwala na dokładnie aplikację odżywki na rękę, a nie wszędzie - jak w przypadku saszetki z odrywanym kawałkiem :-)
Po kilku minutach czuć ciepełko na skórze i na włosach... bardzo miłe. I czuję, że coś się tam dzieje!



Po wyschnięciu włosów, miałam wrażenie jakby włosy mi bardziej lśniły, powiększyły swoją objętość, i nie było widać moich zniszczonych końcówek.

A cena jak zawsze przy produktach Marion - miła:-)

Za 20 ml opakowanie zapłacimy tylko 2,69 zł



Strona Marion odsyła do sklepu Agness, więc i ja podaję linka bezpośrednio do owego produktu:

http://www.agnesssklep.pl/repair-complex-kuracja-proteinowa-id-2737.html

Polecam również ich stronę na Facebooku:



A ja na pewno poszukam innego rodzaju, aby i je sprawdzić :-) Ten koktajl mnie bardzo kusi



INNE PRODUKTY Z SERII REPAIR COMPLEX

3 komentarze:

  1. też testowałam:) mi wystarczyła na 1 użycie bo mam dużo włosów:) też się u mnie sprawdziła tylko, że mam problem z puszącymi się włosami i na to nie zadziałała..
    dostałam też ten eliksir ziołowy ostatnio;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)