środa, 3 października 2012

Testowania czas nastał.....

Witam serdecznie w tym słonecznym dniu.
Przepraszam, że znów zrobiłam przerwę w pisaniu... ale jakoś tak wypadło.
No, ale dziś już muszę się Wam pochwalić. Nawiązałam współpracę z 2 firmami i oto co od nich otrzymałam:







A dzisiaj jeszcze kurier przyniósł mi paczuszkę od Streetcom i Plusssz Lady:




Tak, jak widzicie, trochę mi zajmie przetestowanie tego wszystkiego. Ale aż miło, co nie... zwłaszcza całe opakowanie Chałwy.... mniam....
Ale wszystko mam tematyczne, najpierw chałwa z Odry... potem tabletka Detox Plusssz Lady, żeby nie było, a potem lekka sałatka z przyprawami Prymat. Sama przyjemność.
Czekajcie więc na wyniki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)