sobota, 5 grudnia 2015

Wyniki testowania - Zaparzacz do herbaty w kształcie cytryny od Shipgratis

Jakiś długi... czas temu zamówiłam na stronie Shipgratis zaparzacz do herbaty... W końcu dotarł :-)

Otrzymałam go w ramach współpracy ShipGratis.eu









Opis ze strony:

Zaparzacz do herbaty w kształcie cytryny ma tą wygodę że nie macie kłopotów z fusami. Wystarczy do cytryny nasypać herbatę i zalać gorącą wodą. Herbata będzie za chwilę gotowa.



                                    


Tak więc nasypałam herbatki, zalałam gorącą wodą.. i czekałam....



Trochę się czeka, aż się zaparzy..




Kiedyś miałam zaparzacz, ale aluminiowy i super się sprawdzał. Ten jest niby nowocześniejszy, ładniejszy... ozdoba kuchni... i na tym koniec pozytywów.
Zaparzacz jest za lekki i tylko trochę się zanurza, więc nie dochodzi cała herbata do wody, nawet na siłę trzymany za tą łodygę odbija się i leci do góry... 
Poza tym mimo kilku wyparzeń przed pierwszym użyciem nadal czuję plastik, a raczej silikon, bo według producenta z tego materiału jest owy zaparzacz.

Według mnie jest to wielki niewypał... upss... pierwsza recenzja tak negatywna... ale nie mogę napisać, że u kogoś się może sprawdzić, bo tak nie będzie :-(

Ale zaparzacz okazał się niezłą zabawką dla moich dzieci - teraz i oni zaparzają sobie herbatkę w swojej zabawie w dom :-)


Obecna cena tego to 23,84 zł.. niestety nie jest tego warte


Oto link bezpośrednio do produktu:






4 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)