wtorek, 29 grudnia 2015

Wyniki testowania - IKEA DOFTRIK świecznik na tealighty od Amicus

Dziś chciałam się pochwalić jaką paczuszkę dostałam od Firmy Amicus:






Znalazło się tam pełno rzeczy potrzebnych do domu, ale i nie tylko :-)

Co sprzedaje Firma Amicus?

Oto jak napisali o sobie na FB:

Zapraszamy na zakupy w naszym sklepie na allegro. Wszystko dla ciebie, twojego dziecka i domu. Zamiast jechać do Ikei zapraszamy do naszego sklepu!

Tak więc, produkty Ikei kupisz u nich siedząc w domu i to mi się bardzo podoba, a Wam?
Wiele razy, oglądając gazetkę IKEI bardzo chciałam coś kupić, ale niestety troszkę sklep za daleko, więc szukałam podobnych produktów w naszych okolicznych sklepach.
Dziś klikając KUP TERAZ paczuszka z produktami sama do mnie trafi :-)


Dziś chciałabym napisać o świeczniku,który znalazł się w mojej paczce, a który oświetlił i umilił mi dom w te pochmurne już wieczory:-)                                                                                                      





ale żeby tak sam nie stał, otrzymałam zapas podgrzewaczy, ale nie takich zwykłych - są to sinnlig o zapachu poziomki.. i tak lato zawitało w moim domu :-)


Może tak w dzień efektów nie daje....




Ale za to w nocy...







... robiło się bardzo romantycznie i pachnąco...


Takie świeczniki dostępne są w 3 kolorach -  ja ma srebrny:

doftrik-swiecznik-na-tealighty-rozne-kolory__0365392_PE548159_S4.JPG

 Świeczniki możeci nabyć u nich na Allegro:


w cenie 7,99 zł


a podgrzewaczy o zapachy poziomki u nich nie znalazłam, ale podaję link do truskawki:


w cenie 12,99 zł za komplet 30 szt.

oczywiście posiadają i inne zapachy, więc warto zerknąć ... mnie osobiście kusi Uspokajające spa ;-)

I wiecie co, nie wiem jak oni to robią, ale te świeczki te bardzo długo się palą i pachną do samego końca.


Polecam serdecznie


Zapraszam na ich stronkę na Facebooku:



oraz na ich stronę na Allegro:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)