wtorek, 15 grudnia 2015

Wyniki testowania - Dostałam Alginat CM3 i do dalej... początek testowania

Święta tuż tuż...i Sylwester się zbliża, a u mnie troszkę przybyło w boczkach :-)


Więc bardzo się ucieszyłam, jak na stronie bangla szukali testerów środka odchudzającego, więc się zgłosiłam, w sumie zbytnio się tam nie udzielam, więc dużych szans nie miałam, a tu taka przesyłka:




Zdziwiłam się bardzo, bo żadnej informacji nie dostałam. Sprawdziłam listę osób co wygrało i mnie tam nie było, więc tym bardziej uważam, że to musi być znak :-)
(oczywiście napisałam im o pomyłce, ale nie kazali odsyłać :-) )


Nałykałam się już takich specyfików na odchudzanie, ale zero efektów, a nawet wręcz przeciwnie - ważyłam po nich więcej :-(
Jedyny środek jaki się sprawdził - jak pamiętacie - to Drenafast, ale ostatnio go zażyłam i ani deko nie schudłam.. więc może już się do niego przyzwyczaiłam i czas na zmianę.

Ale jak przeczytałam o Alginat CM3 to pomyślałam, może to coś dla mnie:


Dzięki CM3 Alginat możesz rozpocząć proces odchudzania, bez głodowania! CM3 Alginat pomoże Ci osiągnąć wymarzoną figurę, ale musisz pamiętać, że to nie wszystko. Wyrób medyczny CM3 Alginat nie zastąpi jedzenia. Dzięki CM3 Alginat nauczysz się jeść mniej, zadbasz o to, aby posiłki były dobrze skomponowane i zdrowe. Zaczniesz stosować najlepszą dietę świata – będziesz jeść połowę tego co zazwyczaj
Stosowanie CM3 Alginat uzupełnij zbilansowaną dietą o niskiej zawartości tłuszczu i kalorii.
Na początku trwania kuracji przyjmuj 3 kapsułki CM3 Alginat 30 minut przed każdym posiłkiem, popijając co najmniej jedną szklanką płynu (najlepiej wodą).



I jak Wam się podoba ten początek opisu?


Kapsułka pęcznieje w żołądku tworząc miękką, galaretowatą masę, która wykazuje długotrwałą stabilność w kwaśnym środowisku żołądka. W tym czasie substancja zawarta w CM3 Alginat rozmieszcza się swobodnie we wnętrzu żołądka i w styczności z jego ścianą nieustannie pobudza receptory odpowiedzialne za uczucie sytości. Dzięki temu receptory nieustannie wysyłają informacje osobie pragnącej wyszczupleć:
JESTEM JUŻ NAJEDZONY!
Sama kapsułka CM3 Alginat nie rozpycha fizycznie żołądka a tylko wysyła sygnały do mózgu. Nie musisz się zatem obawiać, że stosowanie CM3 Alginat jeszcze bardziej „rozepcha” Ci żołądek.


A ten opis? Chyba się już nie dziwicie, że zapisałam się na to testownie :-)

Tak więc zaczęłam testowanie z 83 kg żywej wagi :-(
Trzymajcie kciuki, aby duuużo spadło..

Oczywiście będę wszystko Wam pisać




Na początek mogę napisać, że faktycznie zapełniają żołądek i już nie chce się jeść jak dawniej.. nawet jak jem zupę, to teraz nie zjem jej do końca, bo po prostu nie mogę :-)
Na razie jestem na wielkie TAK..
Niestety na wadze nic nie zobaczyłam, aby spadło, ale przecież nie od razu wszystko..






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)