sobota, 5 grudnia 2015

Wyniki testowania - Dove od Babyboom

Zgłosiłam się na stronie  i pomyślałam, pewnie nie mam szans... a tu proszę :-)

Otrzymałam oto taką przesyłkę:








Opis producenta:

Antyperspirant w kulce Dove Powder Soft zapewnia skuteczną, 48-godzinną ochronę przed potem i przykrym zapachem oraz pielęgnuje skórę, dzięki formule zawierającej aż 1/4 kremu nawilżającego. Pozostawia skórę gładką, jak nigdy dotąd i pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu jej nawilżenia. Przyjemność stosowania gwarantuje niezwykle ciepła i pudrowa kompozycja zapachowa, w której dominują zmysłowe akordy kwiatowe - frezji i peonii.



Napiszę krótko :-)

Od razu zakochałam się w tym zapachu, jest cudowny. Taki delikatny, a jednocześnie piękny.
Już wcześniej stosowałam antyperspiranty 48-godzinne, więc mogę napisać, że super się sprawdza w czasie całego dnia, faktycznie zmiejsza pot... ale czy przez te 48-godzin, nie wiem... gdyż jak każda grzeczna dziewczyna po dniu pracy wracam do domu i przed kąpaniem biorę kąpiel :-)

...Chyba muszę na jakąś imprezkę pójść dwudniową :-))

A.. i najważniejsze, nawet po depilacji nie drażni skóry - wypróbowałam :-)


Koniec żartów!!

Produkt polecam gorąco.. Na pewno nie był to ostatni raz, kiedy u mnie zawitał :-) Ale raczej będę polować na okazję, bo za 50 ml trzeba zapłacić prawie 13 zł :-(

Jak ktoś nie lubi kulki, to jest jeszcze aerozol i sztyft

NOWOŚĆ Antyperspirant w aerozolu Dove Powder SoftNOWOŚĆ Antyperspirant w sztyfcie Dove Powder Soft





1 komentarz:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)