poniedziałek, 30 marca 2015

Wyniki testowania - Tytan anty-tłuszcz

Jakiś czas temu wygrałam w konkursie na stronie TYTAN i jestem dumna, bo z 366 osób wybrali 18 osób i wśród nich i ja


Tytan


I tak zawitała do mnie paczuszka, a w niej:






Na początku trochę napiszę o nim

Tytan anty-tłuszcz dedykowany jest do usuwania wszelkich zatłuszczonych powierzchni. Formuła produktu oraz specjalny dwufunkcyjny rozpylacz pozwala na usunięcie nawet starych zaschniętych tłustych zabrudzeń. Preparat doskonale czyści blaty kuchenne, kuchenki, okapy, szafy, stoły, krzesła, zlewozmywaki, glazurę, grille, meble ogrodowe (PCV), piekarniki itp.  
(http://unia.pl/PL-H4/produkty/120/tytan-anty-tluszcz-spray.html)


Oj, takie zabrudzenia u mnie w kuchni to częsty przypadek. Mieszkam w starym mieszkaniu, gdzie zainstalowani piec na węgiel /obecnie do centralnego/ właśnie w kuchni. Jak możecie się domyślić - miał, pył z pieca plus tłuszcz z gotowania równa się tłuste osady wszędzie - meble, okap, gazówka...i moje wielkie utrapienie -podłoga :-/
Niestety nie da się nic zmienić, a zmiana mieszkania nie wchodzi w grę, takie życie :-/

Na podłogę jak na razie nie znalazłam sposobu - muszę szorować ją codziennie. przy następnym remoncie dam ciemną wykładzinę i nie będzie tego tak widać.

Ale już mam sposób na zatłuszczone powierzchnie :-)

Do celów testu, gazówka nie była myta przez parę dni.. oj strasznie mnie denerwowało to, ale wytrwałam :-)
I oto i ona :





Zgodnie z instrukcją na opakowaniu -

Na zanieczyszczoną powierzchnię nanieść cienką warstwę płynu lub piany i przetrzeć mokrą ściereczką. Następnie wytrzeć do słucha

Więc kilka fotek:



Jeden ruch ściereczką i mam nową kuchenkę!!!!


i dla niedowiarków filmik - nie szorowałam, tylko przecierałam ścierką






Pamiętam, jak zawsze mam ami mówiła, gdy kupowałam kolejny magiczny środek na czyszczenie bez szorowania - TAK, JUŻ... JAK NIE PRZYŁOŻYSZ RĄCZEK TO NIC SIĘ NIE WYCZYŚCI


I co Ty na to Mamo?

Ślicznie wygląda i nie musiałam szorować.

Na pewno to od dziś mój środek i na pewno będzie u mnie stale gościł. Tym bardziej, że za 500 g zapłacę około 8 zł.


Teraz przy sprzątaniu przedświątecznym to dla nas wielka ulga..


Dziewczyny, Chłopaki nie męczcie się przy szorowaniu Magiczny Tytan anty-tłuszcz Wam zaoszczędzi wiele czasu przy sprzątaniu. 






Zapraszam na stronę producenta:

http://unia.pl/

oraz na ich Fanpage:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)