piątek, 19 grudnia 2014

Wyniki testowania - Gorączka sobotniej nocy od InTimes Watch


Od zawsze lubiłam zegarki oryginalne, czymś wyróżniające się w tłumie.

Jak byłam w szkole podstawowej to kupiłam sobie taki, gdzie zamiast wskazówek chodził sobie pajączek - uwielbiałam go, bo każdy na niego zwracał uwagę.
Potem był taki z ruchomymi po bokach kryształkami, albo taki co nigdy nie wiedziałam, która godzina, bo była to to dziwna bryła geometryczna :-)

Od jakiś czas temu szukałam dla siebie zegarka  i natrafiłam na tą stronę:


InTimes - Zegarki

i taki, oto taki zegarek dziś gości na mojej ręce :-)
Saturday Night Fever


Model ten nazywa się - Saturday Night Fever  (Gorączka sobotniej nocy)


Opis ze stronki:
To propozycja dla Pań i Panów. Duża różnorodność kolorów oraz nowoczesny design przykuwają uwagę, a silikonowy pasek zapewnia najwyższy komfort użytkowania.
Model: IT-044
Kolor: perłowy biały
Koperta: plastikowa biała
Pasek: biały silikonowy
Tarcza: biała
Mechanizm japoński: Citizen Miyota 2115 z datownikiem
Rozmiar (bez koronki): 40mm
Wodoszczelność: 5ATM
Trwałość baterii: 3 lata
Obrotowa obejma numeryczna
Luminescencyjne metalowe wskazówki
Waga: 55g
Opakowanie: Oryginalne opakowanie InTimes



Ostatnia pozycja opisu - Oryginalne opakowanie..

Owszem i to bardzo. Zegarek w pudełku z okienkiem...



Otwieram i co...zegarek w puszce :-)





Troszkę się namęczyłam przy otwarciu.. ale to tylko bardziej mnie "podnieciło"

I jest - CUDNY!!!


Aby zegarek zaczął chodzić należy wyciągnąć blokadę..




A tak prezentuje się na mojej ręce :-)













Jestem nim tak niesamowicie zachwycona, że aż nie umiem opisać to słowami :-)

Niestety moim aparatem nie uchwycę, ale naprawdę ma luminescencyjne wskazówki - pięknie widać je w nocy. 

Wodoszczelności na razie nie sprawdziłam i nie chcę sprawdzić... bo ja już go Kocham i nie chcę go stracić :-/
Zegarek posiada datownik - to bardzo przydatny gadżecik - bo w dzisiejszym zabieganym świecie, zawsze nie wiem który dzisiaj jest - Wy też tak macie  :-) 
Nad okienkiem z datą, na szybce jest lupa, która nam ją powiększa

Obrotowa obejma numeryczna hmmm właśnie odkryłam, że jest ruchoma, ale nadal nie wiem do czego służy. Czy to kompas? Czy minutnik? Nigdzie nie znalazłam odpowiedzi na to pytanie.
Jak tylko się dowiem, na pewno edytuję ten post :-)


Akurat jesteśmy przed świętami, więc może ktoś już sobie wypatrzył wymarzony prezencik na:


Zapraszam również na ich stronę  na Facebooku:




Polubcie ich już dziś... bo niebawem niespodzianka :-)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)