wtorek, 23 grudnia 2014

Wyniki testowania - Dania Babci Zosi od SYS

Jakiś czas temu dałam Wam linka, gdzie można było się zgłosić do testowania Dania Babci Zosi:

http://graz197411.blogspot.com/2014/11/do-przetestowania-dania-dania-babci-zosi.html


I ja się tam zgłosiłam i się dostałam :-)

Otrzymałam taka paczuszkę od

 SYS




Choć bardzo czekałam na nie, to potem brakowało czasu, aby je zrobić.
Ale w końcu na kolację zrobiłam placuszki i do popicia barszczyk.

Opakowanie choć niezbyt kolorowe, to i tak przyciągają wzrok. Na każdym jest przezroczyste okienko, gdzie można zobaczyć co kryje się w torebce:-)



                                   


Zaczniemy o przestudiowania etykiet:


Placki Ziemniaczane z Suszonymi Pomidorami

Skład: ziemniaki suszone (min. 56%), skrobia ziemniaczana, pomidor suszony (min. 8%), cebula suszona, czosnek suszony, sól, papryka ostra, oregano, bazylia
starczy na 12 placków, czas przygotowania 20 minut



Same naturalne składniki, czas przyrządzenia może długi.... ale nie muszę trzeć ziemniaków :-)


Sposób przyrządzenia:

1. Zawartość torebki dokładnie wymieszaj z 200 ml wody. Możesz dodać 1 jajko.
2. Odstaw wszystko na 10 minut, aby ziemniaki napęczniały, a ciasto zgęstniało. Gdy ciasto jest za gęste dodaj jeszcze trochę wody.
3. Placki smaż na mocno rozgrzanym oleju z obu stron na złoty kolor. Podawaj z ulubionymi dodatkami.


Tak więc, biorę się do roboty :-)

Jak do tej pory placki ziemniaczane bardzo rzadko pojawiają się u mnie w domu, z powodu braku chęci i czasu... ale raczej tego pierwszego wykrętu ;-)
A jak już się pojawiają, to te tradycyjne, a tu z suszonymi pomidorami ...i ostrą papryką.
Brzmi bardzo ciekawie i jestem ciekawa, czy dzieci to zjedzą.

Porcje na placki są podzielone na 2 woreczki, czyli z jednego wyjdzie 6 placków... licząc mnie, babcię i 2 dzieci to troszkę mało, więc rozrobiłam od razu dwa :-)







Ale w tym woreczku kolorowo :-) Dodałam jajka..
Na początku bardzo wodniste...





... ale już po 10 minutach jest odpowiednia konsystencja do ich smażenia









Ponieważ miały to być placki na ostro od razu wzięłam się do przygotowania barszczu :-)



Na opakowaniu

Barszcz Czerwony

buraki suszone (66%), kwas: suszony kwas mlekowy, sól, cebula suszona, marchew suszona, majeranek, czosnek, ziele angielskie, pieprz
porcja dla 4 osób (na 1 litr zupy), czas przygotowania 35 minut



I tu w składzie samo zdrowie, bez żadnych dziwnych dodatków.


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

1. Zawartość torebki z warzywami wsyp do 1 litra zimnej wody, dodaj 1 łyżeczkę masła lub oleju, gotuj przez 20 minut od zawrzenia.
2. Następnie mieszankę z przyprawami rozprowadź w 250 ml zimnej wody i wlej do zupy. Gotuj jeszcze 5 minut.
3. Ugotowany barszcz odstaw przynajmniej na 10 minut.





Wsypałam zawartość z warzywami do garnka z wodą, dodałam masła...


... wymieszałam i od razu woda stała się mocno czerwona :-)


Gdy to się gotowała, rozprowadziłam mieszankę z drugiej torebki ...



... a następnie dodałam do barszczyku












Na koniec została mi ostatnia paczuszka, zrobiłam ją na drugi dzień na kolację :-)


Na opakowaniu:


Ryż z Groszkiem i Marchewką
ryż (min. 80%), groszek zielony suszony (min. 6%), marchew suszona (min. 3%), cebula prażona (cebula, olej roślinny)
porcja dla 4 osób, czas przygotowania 20 minut


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA
Według BABCI 
 
1. Zagotuj 300 ml wody (1,5 objętości dania) wsyp zawartość 1 torebki oraz pół łyżeczki soli. Możesz dodać łyżeczkę masła lub oleju. Mieszając doprowadź do wrzenia.
1. Przykryj szczelnie pokrywką, gotuj 12 minut na minimalnym ogniu. Nie odkrywaj garnka!
3. Zdejmij z ognia, zamieszaj i szczelnie przykryty garnek odstaw w ciepłe miejsce na co najmniej 5 minut.
Według WNUKA 


1. Do naczynia wlej 300 ml wody (1,5 objętości dania), wsyp zawartość 1 torebki i pół łyżeczki soli. Możesz dodać 1 łyżeczkę masła lub oleju.
2. Przykryj szczelnie pokrywką, gotuj 5 minut na pełnej mocy, następnie 15 minut na pół mocy.



Już sam sposób przygotowania mnie rozbroił :-)
Sposób na wnuka :-)


Tu też można podzielić na 2 razy, ale to nie dla mojej rodzinki :-)
Więc zrobiłam danie ze wszystkiego 










Ślicznie wszystko sfotografowałam a teraz pewnie słyszę zapytania... ale jak, jak to smakuje ?

Otóż, rewelacyjnie :-)

Nigdy bym nie wpadła na pomysł takich placuszków. Czuć lekką ostrość papryczki, ale dzieci dały radę, więc nie jest tak źle. My zjedliśmy je ze śmietaną i z cukrem :-)

Barszczyk musiałam jeszcze dodać octu i trochę soli. Ale po za tym był super, a ten kolor... samemu tak nigdy mi nie wyszło :-)

Ryż - też nigdy tak nie jadłam. Owszem mieszany robiłam - ale z całą różnością warzyw, i z brokułem, i z kalafiorem..
Ale tylko z marchewka i groszkiem nigdy. I co?  I bardzo mi smakuje, ale i dzieciom również. Asia nawet mnie o dokładkę poprosiła


A jaka jest cena tych specjałów :


Placki Ziemniaczane z Suszonymi Pomidorami kosztuje 5,69 zł
Barszcz Czerwony kupicie za 4,99 zł
Ryż z Groszkiem i Marchewką kosztuje 5,69 zł


Zapraszam serdecznie na ich stronę :
 
 http://firma-sys.pl/

oraz na ich stronę na Facebooku:

https://www.facebook.com/firmasys








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)