sobota, 20 grudnia 2014

Czas na pochwalenie się

Wiem, wiem... ostatnio mało tu mnie, ale jakoś brakuje czasu


Ale czas na pochwalenie się co otrzymałam przez ten czas :-)

O Akademii Umysłu - Junior lato już wiecie, post się pisze - niebawem konkurs
O zegarku też, bo natychmiast po otrzymaniu napisałam post :-) Dziś rusza konkurs


Od "jakieś" Firmy otrzymałam to :




Napisałam w cudzysłowie, bo nie wiem :-) Adresatem była Perfumeria, w środku list od OkienArt, a obrus miał napis Pilecki :-)
Ale obojętnie od kogo - przesyłka była świetna :-) Dziękuję

Już mnie uświadomili - dostałam to od Kasandry - więc dziękuję serdecznie

Jakiś czas temu pisałam Wam o zapisach do testowania Dań Babci Zosi:


I dostałam się :-)

Oto otrzymane produkty - niebawem recenzja





A dziś dostałam następnego e-maila o dostaniu się do testów. Tym razem na Ibeauty do testów kremów Kamill - cieszę się, bo bardzo je lubię

Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa: Konkurs_test_krem-balsam.jpg
Wyświetleń: 1
Rozmiar: 29,1 KB
ID: 3073


Tak, więc oczekuję następnej paczki :-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)