sobota, 29 czerwca 2013

Wyniki testowania - Opaska Akupresurowa dla dzieci Sea Band, na chorobę lokomocyjną


O tym, że dostałam się, a raczej moje dzieci, do przetestowania opaski na chorobę lokomocyjną, pisałam Wam tutaj:



http://graz197411.blogspot.com/2013/06/chwale-sie-w-ekspresowym-tempie.html




 opakowanie dla dzieci*



Szukałam od razu wszelkiej informacji na jej temat.
Pewnie i Wy od razu myślicie, że pewnie jest czymś nasączona, jakimiś chemikaliami.

Nic bardziej mylnego.
Działa na zasadzie akupresury.
Pewnie każdy z Was o tym słyszał, ale czy korzysta z tego?
Ja niestety nie, ale kiedyś bardzo modne były buty typu fakirki i nosiłam je i ja.
Czy działały? Na początku odczuwałam ból, gdy te wypustki wbijały się w nogę, ale potem... super mi się w nich chodziło :-)


Tak, wiec wystarczy naciskać odpowiedni punkt, a np. szyja nas przestanie boleć :-)

To na nogach, a na rękach:






A co chodzi w tej opasce?


POPRAWNE ZAKŁADANIE OPASKI SEA-BAND
Umieść trzy środkowe palce na wewnętrznej stronie nadgarstka tak, aby krawędź trzeciego palca znajdowała się tuż poniżej pierwszej linii nadgarstka.
Punkt Nei-Kuan znajduje się pod pierwszym palcem (wskazującym) pomiędzy dwoma wyczuwalnymi ścięgnami nadgarstka.
Załóż opaskę tak, aby guzik uciskający skierowany był w kierunku nadgarstka dokładnie w punkcie Nei-Kuan. Powtórz czynność na drugim nadgarstku.
Aby zapewnić optymalny efekt, należy zakładać opaski jednocześnie na obu nadgarstkach.


Bardzo bałam się, że jednak źle nałożę i wszystko będzie na nic.
Nadszedł dzień wielkiego testowania. 
Nasza wizyta u lekarza. Ostatnio bardzo obrzydziliśmy ludzi do jazdy z nami. Najpierw zaczęła Asia, a Szymon widząc ją i on zaczął :-((

Jak zawsze przygotowałam się do podróży. Czyli 4 reklamówki, te lepsze. Ręcznik, mydło, woda w butelce. I ręczniki jednorazowe, do posprzątania później w autobusie :-(
Nałożyłam opaski Asi.
Niestety otrzymałam jedno opakowanie... a dzieci we dwójkę jechały, więc nadal się bałam

Założyłam je już przed podróżą, gdyż bałam się, że w autobusie nie dam rady, gdyż nigdy nie wiadomo, czy w ogóle będziemy siedzieć.



Asia troszkę narzekała, że ją to boli. Ale później o niej zapomniała.
W autobusie gorąco, duszno, czuć ludzki pot i mieszanina perfum.
Nie cierpię tego!!
Ale jak umówiona wizyta, to musimy jechać.
Przygotowana na wszelkie sposoby, siedzieliśmy i w drogę.
Asia cały czas rozmawia, śpiewa piosenki... Hmm, nigdy dotychczas nie śpiewała.
Szymon zrobiła się blady, ale na szczęście przed samym przystankiem. Tak, że szybko wysiedliśmy.
Tak więc - Sprawdziła się w 100%

 Pewnie i Wasze zapytanie - Dlaczego nie stosuję innych metod?

A stosowałam. Lokomotiv zastosowałam tylko raz - dzieci już mi w domu wszystko zwróciły. Te tabletki smakowo są ohydne.
Plastry na pępek i nadgarstki, też stosujemy. Ale teraz takie plastry, że same mi schodziły, a efekty marne. Raz było OK, a raz... normalność

Teraz muszę dokupić opaski dla Szymonka i w końcu ruszamy w świat.
Tym bardziej, że mamusia w końcu postanowiła kupić samochód i zacząć jeździć.

Moje podsumowanie:
- żadnej chemii, więc i żadnych skutków ubocznych
- bezpieczne
- wielokrotnego użytku
- wygodna



Napiszę jeszcze, że wykonana jest  z Nylonu i Elastyny. Kulka plastikowa.
Widzę, że jest porządnie wykończona, więc i spokojnie mogę je prać.
Ja mam opaski w rozmiarze dla dzieci, ale są i dla dorosłych.
I fajnie kolorowa, co przyciąga dzieci.



Cena to około 37 zł

Zapraszam  na stronę Firmy


oraz na Facebook

1 komentarz:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)