środa, 5 czerwca 2013

Do przetestowania otrzymałam Double Detox - dziś część teoretyczna:-) - Testuję z Maliną



No i jeszcze muszę się pochwalić, że dostałam się do testowania poniższego cudeńka, dzięki przynależności do Malinowego Klubu :









A co znajduje się w tym magicznym pudełku?

Noble Health

Double Detox

Double Detox szybko i skutecznie usunie z Twojego organizmu toksyny i zaległe złogi, co jest kluczem skutecznego odchudzania. Suplement diety wspomaga dwufazowe oczyszczenie organizmu z toksyn, wspomagając prawidłowe trawienie. Dzięki kompleksowej formule, w skład której wchodzą: aloesbłonnik, chrom, wyciąg zmniszka lekarskiego oraz wyciąg ze skrzypu, korzystnie wpływają na jakość włosów, poprawiając ich strukturę i wygląd.
Dwufazowe oczyszczanie
Double Detox pomaga oczyścić organizm ze zbędnych produktów przemiany materii tj: złogów i tosyn. Stymulując układ pokarmowy, pomaga w terapiach odchudzania.
Dwufazowe oczyszczenie organizmu polega na dwustopniowym oczyszczeniu organizmu
  • oczyszczanie na poziomie komórkowym
  • oczyszczanie na poziomie jelitowym
W ludzkim organiźmie są dwa rodzaje tosyn, jedne pochodzące z układu pokarmowego, a drugie z tkanek tj: krew, limfa i skóra.
Double Detox, dzięki kompleksowej formule i zawartym w nim składnikom mineralnym oraz wyciągiem ze skrzypu korzystnie wpływa na utrzymanie pięknej skóry, włosów i paznokci. Sok z aloesu oraz błonnik owsiany, gwarantują uczucie sytości przez cały dzień.
DOUBLE DETOX gwarantuje szybkie i bezpieczne oczyszczenie całego organizmu na poziomie komórkowym. Double Detox to najlepsze antidotum na dolegliwości związane z zaburzeniami funkcji układu pokarmowego. Wspomaga dwufazowe oczyszczenie organizmu z toksyn oraz proces odchudzania zmniejszając łaknienie i ułatwiając trawienie.
materiały prasowe Noble Health

Skład:
1 tabletka zawiera:
Sproszkowany sok z aloesu 10mg
Błonnik owsiany 100mg
Suchy wyciąg z mniszka lekarskiego 25mg
Suchy wyciąg ze skrzypu 25mg
Chrom 20µg* (50%)
*RDA – procent dziennego zapotrzebowania na minerały

Cena: około 60zł 



Tak więc, jak przeczytałyście - może uda mi się zrzucić te parę kilo, tym bardziej, że zaczęłam znów ćwiczyć (tylko ciekawe na jak długo - hihihi)

Dziś tylko "teoria", na działanie w praktyce musicie poczekać, bo dopiero to mój 2 dzień z Double Detox.

Ale już widzę, że działanie ma inne od moich dotychczasowych suplementów diety...

5 komentarzy:

  1. dość drogi suplement ale jeśli będzie działał to warto kupić. ja też mam sporo kg do zrzucenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak u Ciebie się sprawdzi :}

    OdpowiedzUsuń
  3. haha jakoś nie wierzę w cuda działań suplementów,jeszcze ten taki drogi
    ale powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że w końcu coś zadziała i troszkę stracę tych kilogramów

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)