wtorek, 25 czerwca 2013

Wyniki testowania - Antybakteryjny spirytus kosmetyczny z aloesem od Świt Pharma



Dzisiaj kolejna recenzja z przesyłki od:

 ŚWIT Pharma

http://graz197411.blogspot.com/2013/06/piatkowa-paczuszka.html






Antybakteryjny spirytus kosmetyczny z aloesem


Kosmetyk ten pochodzi z Linii kosmetyków o nazwie Acne Line

Co to za linia, z tym to się je :-)


Są to kosmetyki do cery trądzikowej.

Znajduje się tam:

- spirytus kosmetyczny z aloesem
- tonik oczyszczający
- żel do mycia twarzy
- krem matujący-nawilżający

Opis ze strony:

Antybakteryjny spirytus kosmetyczny z innowacyjną formułą nanotechnologii srebra:
  • oczyszcza skórę
  • działa dezynfekująco i antybakteryjnie
  • przyspiesza gojenie ran
  • aloes zapobiega zapaleniom skóry.




Hmm... srebro okazało się złotem dla cery z problemami.


Preparat ten zawiera nanocząstki srebra, który dzięki swoim właściwością oczyszcza głęboko skórę, likwiduje i nie pozwala na powstanie nowych zmian na skórze.


No cóż, po prostu CUDO.

Dlaczego nie było takich preparatów jak ja miałam naście lat i twarz w jednych krostach.
Oczywiście nie tylko nastolatki mają takie problemy, teraz coraz więcej widzę ludzi starszych z trądzikiem na twarzy.
Niestety to też wina naszego "chemicznego" świata
U mnie pojawiają się nadal, ale już tylko przed okresem :-(

Co to są te nanocząstki?

Cząstki srebra zostają rozdrobnione do takim małych cząstek, zwanych nanocząstkami, które mogą przeniknąć głęboko w skórę bezpośrednio działając na chore miejsce.


Czyż to nie piękne?

Uważam, że na pewno coś w tym jest. I nie chcąc czekać aż ja będę miała, przekaże w prezencie pewnej nastolatce. Niech spróbuje.

Ja również musiałam przetestować.

Umyłam porządnie twarz, a następnie nalałam na wacik spirytus:




Czuć spirytus, ale i aloes. Gdy się smaruję wacikiem czuję miły chłód :-)


A tak wygląda wacik po:


normalnie jeszcze brud.

No, no, faktycznie głęboko oczyszcza.
Połączony spirytus ze srebrem i z aloesem nie jednej osobie przyniesie ulgę i poprawi wygląd skóry


Cena to tylko 5,99 zł, więc cena rewelacyjna.

Oczywiście najlepiej kupić od razu cały zestaw

oto link bezpośrednio do produktu:





I jak zawsze zapraszam na stronę Firmy



oraz na Facebook:








3 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)