czwartek, 21 marca 2013

Sklep Krokodylek bardzo łagodny dla kieszeni

Dzisiaj napiszę Wam o sklepie dla dzieci Krokodylek. Siedząc na Facebooku znalazłam sklep, gdzie zorganizowano konkurs - (dla chętnych - konkurs nadal trwa)

Zdjęcie: 1. Polub Krokodylka na http://www.facebook.com/krokodylek.sklep
2. Udostępnij zdjęcie 
3. Napisz w komentarzu jaka była najbardziej oryginalna zabawka Twojego dziecka.

29 marca wybierzemy 4 zwycięzców!


Weszłam na ich stronę i zawsze przed przystąpieniem do jakiegoś konkursu, zapoznałam się z ich ofertą, historią itp.
I zachwyciłam się śliczną sukieneczką

Zdjęcie: Myślicie już o stroju świątecznym?
Może sukienka z czerwoną kokardą?
rozmiary: 104, 110 i 116cm

Cena jej to 39 zł. Nie wiem, czy to dużo, czy mało... ale wydawało mi się mało.

A potem dotarłam do:
Zdjęcie: Już od poniedziałku nowe bawełniane rajstopy w świetnej cenie! Tylko 5 zł!
12 kolorów do wyboru!!!



I ...  zostałam ich klientką :-))

Ostatnio zakupiłam za 7 zł rajstopy dla Asi na targu, niby 100% bawełniane, a Asia wciąż miała po całym dniu chodzenia stopy mokre!!
A tu za 5 zł i to ze sklepu.
Napisałam do nich, kazano mi zmierzyć długości i na tej podstawie zaproponowali mi kolory, jakie będą mieli.
Oto mój kolorowy zakup:


Do zakupionych 6 szt rajstop, otrzymałam prześliczną różową opaskę i 2 spineczki z misiami. Na dodatek zapłaciłam tylko za połowę kosztów wysyłki.
Mój rachunek wyniósł 36 zł.

Rajstopy na prawdę są ze 100% bawełny i w końcu Asia nie ma mokrych stópek 

I tak właśnie dba się o klientów :-)
Tak więc postanowiłam o tym napisać, bo zawsze szukamy okazji na zaoszczędzenie trochę pieniędzy. 

Czyż nie?


Polecam więc gorąco Sklep Krokodylek:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)