piątek, 29 marca 2013

Paczuszka Somersby dotarła

Witam i o zdrówko Was pytam?

U mnie po miesięcznym niechodzeniu do przedszkola, w poniedziałek dzieci poszły całe szczęśliwe. Porobiły ozdoby świąteczne, jajeczka... i w środę wieczorem Szymuś 39 stopni :-(( No i znów przerwa od przedszkola.
Ale na dzień dzisiejszy nic mu już nie jest, czyli to była typowa 3-dniówka.

A teraz info, wczorajsza moja przesyłka:







I chyba nic więcej nie muszę pisać :-))
Przesyłka od Lorda Somersby dzięki Streetcom Polska.
Już częściowo wiedziała, co będzie kryła... ale odwijając tą czarną folię moim oczom ukazała się cudnie kolorowa paczka. Ulotni na świetnym papierze, kolorowe, aż chce się to wziąć i czytać.
Paczka zawiera 24 butelki piwa jabłkowego Somersby, 18 ulotek i wizytówek, szklankę z logo piwa, karty do gry, również w tej samej grafice, karta Ambasadora na smyczy.

Na czym polega kampania. Mam rozdać 18 sztuk butelek z ulotką i wizytówką, oczywiście 18 osobom :-)
Mam przeprowadzić z nimi rozmowę i każdą później opisać w raportach. 
Przy tej kampanii zorganizowano od razu konkurs :-) Dla najbardziej aktywnych będą rozdawane zaproszenia na imprezę w Warszawie z Lordem Somersby.

I nawet zorganizowali w Multikinach tzw.lordowskie Saloniki Somersby, gdzie będzie można z przyjaciółmi wypić piwko... na razie tyle wiem, ale piszą, że jak będę śledzić wpisy, to czekają na mnie jakieś niespodzianki.

Już brałam udział w kampaniach z Streetcom, ale kampania o takiej sile... szok, aż nie mogę uwierzyć.


No i oczywiście.. nie wiem, czy już znacie smak tego piwka?
Ja, poznałam go na wakacjach w tamtym roku, jak pojawiło się po raz pierwszy w naszym sklepie, od razu musiałam kupić.
Nie smakowało mi, bo było ciepłe.
Ale jak teraz wypiłam prosto z paczki, zimne.... mniamnuśne :-))
Szkoda, że nie mogę zorganizować wirtualnego z Wami spotkania przy piwku...
Ale polecam serdecznie zakup na próbę. Tylko dobrze schłódźcie go i dodajcie kostki lodu.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)