poniedziałek, 10 grudnia 2012

Super, cudny poniedziałek

Poniedziałek!!!!    



I co z tego, dla mnie szczęśliwy

W końcu dotarł do nas długo oczekiwany szampon do testowania - Pirolam.
Dostaliśmy też, w ekspresowym tempie - przesyłkę z Tuban -bańki mydlane, które można odbijać, również do testowania.
Dostałam super e-maila od Firmy Cobi, że wyślą mi do :-))) i tu nie zgadniecie :-))   do testowania produkty...
Jak nigdy, miałam pełno ankiet do wypełnienia i wszystkie przeszłam... więc trochę punkcików wpadnie.
I z jednych ankiet właśnie przelałam 100 zł :-)

Mam nadzieję, że wszyscy mieli tak udany dzień



4 komentarze:

  1. Nawet podobne tytuły postów mamy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo wspaniały dzień miałyśmy :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. A stąd:
    http://pl.toluna.com/

    wiadomo, to nie z jednej ankiety, ale z kilku. ale dziś przelałam i z drugiej firmy :-)

    więcej o ankietach, piszę tu:

    http://graz197411.blogspot.com/2012/03/zarabiaj-na-wypenieniu-ankiet.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)