czwartek, 6 grudnia 2012

Dziś Mikołaj




Powitanie Mikołaja.
Cały długi rok czekamy,
cieszymy się wszyscy.
Chcemy Ciebie tu przywitać
w dzień tak uroczysty.
Witaj święty Mikołaju!
upragniony gościu z nieba.
Racz udzielić swoich darów,
daj nam co potrzeba.



Nie wiem jak u Was, ale u mnie w miarę :-)) Dostałam zwrot nadpłaconych składek, wygrałam nagrodę w Gazecie Dzierżoniowskiej - zabawki dla dzieci. Dostałam się do testowania baniek mydlanych :-)
Odwiedził mnie w pracy, a raczej obok,  Mikołaj i dał cukierka :-)
Dzieci miały Mikołaja trochę wcześniej, bo 04.12. Był super teatrzyk, a potem Mikołaj wysłuchał wierszyków i piosenek wykonanych przed przedszkolaki, no i każdy smyk dostał paczuszkę. 
Moje dzieci potem cały dzień bawiły się w Mikołaja i rozdawały sobie prezenty :-))


Ciekawa jestem czym Was obdarował?

Mikołajkowego, udanego końca dnia :-)))









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)