czwartek, 31 maja 2012

Końcowa opinia na temat Błonnika z ananasem+CLA z BioGarden



Jak już wiecie testuję Błonnik z ananasem+CLA.


Dziś właśnie zakończyłam opakowanie produktu, który otrzymałam.Na początku przeraziłam się wielkością i ilością zażywania tabletek dziennie. Stosuje się do 10 tabletek dziennie, a opakowanie zawiera ich 100 szt, czyli starcza na 10 dni kuracji. Chyba trochę za mało, aby zobaczyć duże efekty. Po otwarciu najbardziej zaniepokoił mnie zapach, myślałam, że się nie zmuszę do ich połknięcia. Ale nie czuć smaku. Ponoć miały zniknąć zaparcia, niestety nadal je mam, a i łaknienie jakieś dziwnie większe. Waga na szczęście spadła o 700 gramów..., ale raczej przez to że broniłam się przed jedzeniem


Z tego co czytam, mam chyba odwrotną reakcję niż wszyscy, którzy też testują owy produkt.


Szkoda. No cóż, nie wszystko pomaga wszystkim.






Podsumowując... mi nie podszedł owy produkt i nie mam zamiaru go kupować. Dziś idę po śliwki, bo aż brzuch mnie boli :-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)