wtorek, 15 maja 2012

BioGarden - Błonnik z ananasem +CLA. Pierwsze wrażenie z testowania


Testuję Błonnik z ananasem+CLA. I ja również się przeraziłam wielkością i ilością zażywania tabletek dziennie. Ale najbardziej zaniepokoił mnie zapach po otwarciu, myślałam, że się nie zmuszę do ich połknięcia. Stosuję je w sumie jeden dzień, więc niewiele mogę napisać, czy działają. Jem, jak jadłam.. Poczekam kilka dni i napiszę coś więcej. 
Poniżej opis owego produktu.

BŁONNIK Z ANANASEM + CLA 100 TABLETEK

Opakowanie100 tabl.

CharakterystykaWspomagająco w procesie odchudzania. W szczególności w przypadku braku sukcesów w poprzednich programach odchudzających.Wskazany dla osób z nadwagą, prowadzących stacjonarny tryb życia, o małej aktywności ruchowej, odchudzających się, otyłych lub z tendencjami do zaparć.
DziałanieKompleks błonników roślinnych (pszeniczny, jabłkowy, owsiany) pęczniejąc powoduje uczucie sytości, poprawia perystaltykę jelit, zapobiega zaparciom, poprawia przemianę materii. Dodatek proszku ananasowego przyspiesza i potęguje efekt odchudzania. CLA (kwas linolowy) zwiększa spalanie tłuszczu, wyłącznie zapasów tłuszczowych zmagazynowanych w organizmie. Jest to preparat działający trójfazowo w procesie odchudzania.
StosowaniePrzed głównymi (3 x dziennie) posiłkami po 2 - 3 tabletki na 30 minut przed posiłkiem. Zalecane dawkowanie wynosi 6 do 10 tabletek dziennie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)