niedziela, 1 kwietnia 2012

Wynik testowania pasty Colgate Sensitive Pro-Relief


Dzięki Streetcom Polska Sp. z o.o. testuję pastę do zębów Colgate Sensitive Pro-Relief. Paczka Ambasodara okazała się miłą niespodzianką, bo i dla moich znajomych miałam 10 past, a nie próbek. Więc i oni mogą przetestować ową pastę w pełni. Jak widać na zdjęciu dostałam 11 past, 1 płyn, ulotki.

Oto dane o tej paście:
Colgate Sensitive Pro-Relief™

Większość innych past przeciwko nadwrażliwości przeważnie uśmierza ból. Colgate Sensitive Pro-Relief zamyka kanaliki zębinowe dzięki czemu likwiduje ból. Przy regularnym użyciu pasta ta buduje długotrwałą barierę ochronną przeciw nadwrażliwości.

Jak zapewnia firma pasta desensytyzująca Colgate® Sensitive Pro-Relief ™ z technologią Pro-Argin™ ma udowodnione działanie w znoszeniu nadwrażliwości zębiny na 4 tygodnie, już po jednej aplikacji.

Może być stosowana przed i po zabiegach stomatologicznych, takich jak np. skaling, a jeśli jest stosowana przed profesjonalnym czyszczeniem zębów, zapewnia znaczną redukcję nadwrażliwości, która może wystąpić po zabiegu, w porównaniu z kontrolna pastą polerującą.
 

Jest to pasta lecznicza dlatego sprzedawana jest jako lek i jej cena zawiera tylko 7% VAT jak wszystkie leki.






A jeśli chodzi o moje odczucia:

Dziś mija 3 dzień jej stosowania, a ja bez bólu w końcu wypiłam colę z kostką lodu. Zjadłam też lody. Moje zęby są też bez osadu przez cały dzień, choć piłam kawę i jem. Sprawdziłam cenę. Kosztuje nawet 17 zł, ale też są okazje przeceny po 9 zł. Droga, ale jednak warta swojej ceny. Polecam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)