poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Testuj pieluszki wielorazowe z Familie.pl


Pieluszki wielokrotnego użycia. Znacie je?
Ja zakupiłam 2 sztuki, ale to trochę za mało, aby w pełni z nich korzystać. Ale i tak byłam z nich zadowolona i moja córcia też :-) Są bardzo kolorowe.




Chcesz się o nich przekonać osobiście? Nic prostszego!
Jak najszybciej, a najpóźniej 12 maja 2012, dodaj konkursową wypowiedź w wątku:


gdzie opiszesz z jakimi problemami borykasz się przy korzystaniu z pieluszek jednorazowych oraz które pieluszki wielorazowe ze sklepu Lulajbaby.com podobają Ci się najbardziej.
Już 14 maja najciekawszym wypowiedziom  przyznamy zestawy zawierające: trzy, dwie lub jedną pieluszkę oraz wkłady do nich.
UWAGA! Aby móc otrzymać nagrodę każdy uczestnik konkursu powinien uzupełnić swoje: imię, nazwisko, adres oraz numer telefonu w zakładce „Dane osobiste” na Familie.pl (znajdziesz ją po zalogowaniu się na Familie.pl, w prawym górnym rogu, po kliknieciu w „Konto” ).


Nagrody zapewnia:



Zobacz więcej: http://www.familie.pl/artykul/Testujemy-pieluszki-wielorazowe-z-Lulajbabycom,4945,1.html#ixzz1tYDujQry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Im więcej, tym bardziej chce mi się tu pisać :-)